Platforma Focus Contact Center otrzymała tytuł „najlepszy produkt dla MSP” w kategorii telekomunikacja, w tegorocznym rankingu Gazety Finansowej.
Zamów bezpłatne demo Focus Contact Center >
Bardzo nas cieszy to wyróżnienie. Duże znaczenie ma dla nas fakt, że wielokanałowe narzędzie do komunikacji z klientami, partnerami, pracownikami i całym otoczeniem firmy, jakim jest Focus Contact Center (FCC), zdobywa uznanie nie tylko wśród wielkich korporacji, stale inwestujących w nowe narzędzia ICT, ale także wśród małych i średnich firm, które muszą łączyć otwartość na nowe technologie ze ścisłą kontrolą wydatków budżetowych. Jednym z wyróżników FCC jest skalowalność tego narzędzia i właśnie dlatego wykorzystują je zarówno przedsiębiorstwa zatrudniające setki czy tysiące osób, jak i biznesy nawet kilkuosobowe. Wykupując usługę FCC, nasi klienci płacą dokładnie za tyle kanałów komunikacji, tyle stanowisk, ilu w danym momencie potrzebuje ich firma.
Dlaczego MSP potrzebują takiej usługi, jak Focus Contact Center? Michał Misiak, CTO Focus Telecom Polska, twierdzi, że właśnie małych firm nie stać, aby zrezygnować z tego narzędzia. Bo właśnie małe firmy muszą walczyć o dosłownie każdego klienta. Przeczytajcie artykuł Michała Misiaka opublikowany w dodatku do tygodnika Gazeta Finansowa „Turbiny Polskiej Gospodarki” z 12 czerwca 2015 r.