Focus Telecom Polska
222 289 289
Menu   ≡ ╳
  • Nasze usługi
    • Focus AI
    • Oprogramowanie Call Center System do zarządzania komunikacją z Twoimi Klientami
    • Focus Ticketing / Help Desk Wielokanałowa platforma do rejestracji zgłoszeń i zarządzania nimi.
    • Aplikacja Call Center
    • Centrala PBX Centrala telefoniczna VoIP w chmurze
    • Więcej >>
      • Infolinia dla Firm
  • Funkcje systemu
    • Dashboards
    • INTEGRACJE
      • INTEGRACJE SYSTEMOWE
      • SALESFORCE
      • HUBSPOT
      • IdoSell
    • Monitoring połączeń komórkowych
    • Webphone
    • Ticketing Systems
    • System obsługi klienta
    • Telemeeting
    • Sitecall
    • Kalendarz agenta
    • Komunikatory
    • Transkrypcje i podsumowania rozmów
  • Branże
    • System obsługi pacjenta
    • System obsługi klienta w automotive
    • System obsługi klienta w e-commerce
  • Cennik
  • Branże
    • eCommerce
    • Pożyczki
    • Fotowoltaika
    • Usługi medyczne
    • Salony samochodowe
    • Transport & logistyka
    • Windykacja
    • Administracja publiczna
    • Produkcja
    • Turystyka & hotele
    • Nieruchomości
  • Akademia Focus
  • E-booki
  • Blog
  • O nas
    • Dla mediów
    • POZYTYWNI W KONTAKCIE
    • INFORMACJE PRAWNE
    • OPERATOR
    • telekomunikacja
    • KARIERA
  • Kontakt
  • Pomoc
Baza wiedzy
  • 20.08.2018
  • Agata Ludwikowska

Baza wiedzy – IVR (ang. interactive voice response)

.

Homepage » Blog » Baza wiedzy – IVR (ang. interactive voice response)

IVR (ang. interactive voice response)

System  interaktywnej obsługi rozmówcy, umożliwiający  indywidualną zapowiedź głosową. 

Dzięki temu rozmówca może zostać przekierowany na odpowiednie ścieżki, prowadzące do działu, który rozwiąże jego problem.

 


 

Przydatne artykuły:

Jak przygotować menu IVR?

Usługa IVR – co to jest i 7 korzyści z jej zastosowania

Menu głosowe IVR denerwuje klientów? Zmień to w 5 krokach

Focus Desk - Pobierz ofertę

Kategorie

  • Baza wiedzy
  • Biznes
  • Case Study
  • e-commerce
  • Infografika
  • Marketing
  • News
  • Obsługa Klienta
  • Telemarketing

Najnowsze wpisy

  • Omnichannel w e-commerce – jak skutecznie zintegrować kanały komunikacji i sprzedaży 
  • Obsługa klienta w e-commerce – kluczowe narzędzia, które podniosą jakość Twojego sklepu internetowego 
  • Jakie korzyści przynosi platforma do wielokanałowej obsługi pacjentów w placówkach medycznych? 
  • Automatyzacja obsługi pacjentów – jak technologie zmieniają codzienną pracę placówek medycznych? 
  • Pojazdy elektryczne a zmiany w modelu zakupowym konsumentów

Masowa obsługa klienta z Focus Desk – case study Nextbike

Anatomia sukcesu: Case Study FCC i Decathlon

MyTravel Case Study

  • Obsługa klienta
  • Oprogramowanie Call Center
  • Centrala PBX
  • Integracje Focus Contact Center
  • System Ticketing
  • System Helpdesk
  • Telekonferencje
  • Kariera
  • Aplikacja Call Center
  • Polityka plików cookies (EU)

CALL CENTER / CONTACT CENTER

Focus Contact Center to program do obsługi contact center, zwanego potocznie call center. Integruje komunikację telefoniczną przychodzącą, wychodzącą oraz email i czat.

OBSŁUGA KLIENTA

Focus Contact Center to profesjonalna infolinia dzięki rozwiązaniu Call Center w chmurze. Stanowi komunikację zintegrowana - połączenie funkcjonalności inbound (obsługa klienta) i outbound (sprzedaż).

Wdrożenia call center 

Call Center w chmurze (w modelu cloud computing) pozwala na szybkie i proste wdrożenie. Sprawdź darmowe demo aplikacji do call center, jest dostępna w pełnej funkcjonalności w kilka dni po zakupie.

Contact Center

Aplikacja do obsługi klienta - Focus Contact Center łączy telefon, mail, SMS, Live Chat w wielokanałową obsługę klienta. Wszystko w ramach call center - biura obsługi klienta.

FOCUS TELECOM POLSKA

Działa w branży ICT od roku 2008. Specjalizuje się w projektowaniu, rozwoju oraz dostarczaniu klientom własnych, innowacyjnych produktów i usług do obsługi call center i contact center. 

Przyjaźni środowisku.
Przyłącz się już dziś i zacznij z nami oszczędzać oraz chronić środowisko.
© 2008-2024, Focus Telecom Polska, Wszelkie Prawa Zastrzeżone