Miło nam poinformować, że jeden z naszych produktów – Focus SiteCall – znalazł się na porównywarce do aplikacji biznesowych Microsoft AppSource!

Można poczytać o nim tutaj.

Focus SiteCall to niezależna aplikacja na każdą stronę www generująca leady. Aplikacja pojawia się w postaci widgetu, na którym odwiedzający stronę może zostawić swój numer telefonu. Dzięki niemu konsultant z firmy, do której należy strona, może do niego natychmiast oddzwonić. Wygląd i informacje na widgecie można personalizować zależnie od potrzeb.

SiteCall to świetne i zaskakująco proste rozwiązanie dla każdej firmy, niezależnie od wielkości i rodzaju działalności, która chce zwiększyć konwersję ze swojej strony www. SiteCall jest niezależną aplikacją i nie trzeba go osadzać w żadnym dodatkowym systemie.

Obsługa w Twoim salonie samochodowym - Jak zrobić to lepiej?

Dowiedz się, w jaki sposób BDC wpływa na poprawę procesów obsługi klienta.

Agenda:  

  • Jak maksymalizować zyski z leadów?
  • Jakie są najpopularniejsze kanały komunikacji w branży automotive?
  • Lejek sprzedażowy: Co możesz robić lepiej a z czego zrezygnować?
  • W jaki sposób BDC wpływa na poprawę procesów obsługi klienta?
  • Jak poprawa procesów i narzędzi wspierała wzrost efektywności sprzedaży u naszych klientów?

8 maja, godzina 11:00
ZAREJESTRUJ SIĘ!


Klikając  „Zarejestruj się na Webinar" oświadczasz, że zapoznałeś się z informacjami na temat przetwarzania danych osobowych, które znajdują się tutaj.