CRM (ang. Customer Relationship Managment)

jest używanym w biznesie zestawem narzędzi lub platformą do zarządzania relacjami z klientem. Jest to baza danych, która powstaje z informacji otrzymywanych w wyniku nawiązania kontaktu między firmą a klientem.

Taka baza daje łatwy dostęp do tych danych i ich historii oraz umożliwia korzystanie z nich w celu zwiększania zadowolenia klienta z usługi.

CRM ma za zadanie poprawiać tzw. Customer Experience, czyli wspierać procesy marketingowe, sprzedaż i obsługę klienta poprzez skierowanie uwagi na potrzeby klienta i dostosowywanie się do nich. Proces, którym zawiaduje CRM, to przepływ informacji o kliencie, wykorzystywanych do budowania zaufania i lojalności klienta na podstawie jego pozytywnych doświadczeń z firmą. Dzięki CRM sprzedawcy i obsługa klienta mają w jednym miejscu wszystkie informacje związane z danym kontaktem, zarejestrowane wszystkie interakcje i ich status, dzięki czemu nie tracą szans sprzedażowych i mogą utrzymywać relację na wysokim poziomie.


Przydatne artykuły:

Czym się różni CRM od Contact Center?

6 powodów, dla których powinieneś zintegrować systemy CRM i contact center.

Twój CRM i system call center nie są zintegrowane? Tracisz czas i klientów.

Obsługa w Twoim salonie samochodowym - Jak zrobić to lepiej?

Dowiedz się, w jaki sposób BDC wpływa na poprawę procesów obsługi klienta.

Agenda:  

  • Jak maksymalizować zyski z leadów?
  • Jakie są najpopularniejsze kanały komunikacji w branży automotive?
  • Lejek sprzedażowy: Co możesz robić lepiej a z czego zrezygnować?
  • W jaki sposób BDC wpływa na poprawę procesów obsługi klienta?
  • Jak poprawa procesów i narzędzi wspierała wzrost efektywności sprzedaży u naszych klientów?

8 maja, godzina 11:00
ZAREJESTRUJ SIĘ!


Klikając  „Zarejestruj się na Webinar" oświadczasz, że zapoznałeś się z informacjami na temat przetwarzania danych osobowych, które znajdują się tutaj.