Gamifikacja

(ang. gamification) czyli gryfikacja lub grywalizacja to mechanizmy zaczerpnięte z gier komputerowych oraz fabularnych.

Stosowane są do długofalowego wywierania wpływu na zachowania ludzi w sytuacjach nie związanych z grami, czyli na przykład w pracy lub w sytuacjach sprzedażowych. Mają na celu zwiększenie zaangażowania (flow) w działania, w których biorą udział.  Oparte są na wyzwaniach, osiągnięciach i nagrodach. Gamifikacja stosowana jest na przykład w programach lojalnościowych, w systemach motywacyjnych dla pracowników czy w zarządzaniu zespołem – wszędzie tam, gdzie celem jest większa efektywność prowadzonych działań. Gamifikację wykorzystuje się także na portalach społecznościowych do przyciągania kolejnych użytkowników, w systemach edukacyjnych i w firmach szkoleniowe.


Przydatne artykuły:

Gamifikacja w pracy – większa motywacja dzięki zabawie

Grywalizacja w contact center – 5 pomysłów na szybkie i proste zastosowanie

Obsługa w Twoim salonie samochodowym - Jak zrobić to lepiej?

Dowiedz się, w jaki sposób BDC wpływa na poprawę procesów obsługi klienta.

Agenda:  

  • Jak maksymalizować zyski z leadów?
  • Jakie są najpopularniejsze kanały komunikacji w branży automotive?
  • Lejek sprzedażowy: Co możesz robić lepiej a z czego zrezygnować?
  • W jaki sposób BDC wpływa na poprawę procesów obsługi klienta?
  • Jak poprawa procesów i narzędzi wspierała wzrost efektywności sprzedaży u naszych klientów?

8 maja, godzina 11:00
ZAREJESTRUJ SIĘ!


Klikając  „Zarejestruj się na Webinar" oświadczasz, że zapoznałeś się z informacjami na temat przetwarzania danych osobowych, które znajdują się tutaj.