Masowe wysyłki to w dalszym ciągu podstawa email marketingu. Globalna liczba odbiorców poczty elektronicznej stale rośnie. Dla 83% klientów email to preferowany kanał komunikacji z ulubioną marką. 

Facebook pod tym względem pozostaje daleko w tyle (38%). Dotyczy to także młodych klientów – którzy chętniej korzystają z komunikacji mailowej nawet niż ze Snapchata.

Wszechobecność tego kanału komunikacji i popularność emailingów, newsletterów itp sprawia, że każda firma niezależnie od branży próbuje swoich sił w email marketingu, bo nie robić tego – po prostu się nie opłaca.


? Prezentacja Systemu Ticketowego i Workflow

Plan prezentacji:
✔️ Głowne problemy zarządzania zgłoszeniami od Klientów
✔️ Narzędzie do automatyzacji i procesowania obsługi zgłoszeń (ticketing, workflow)
✔️ Podstawowe KPI do monitoringu efektywności procesów
✔️ Case study wdrożenia systemu ticketowego w dziale BOK

? Systemy Ticketowe i Workflow Dla Firm
Managerowie BOK, działu Serwisu często borykają się z problemami kadrowymi, brakiem skutecznych narzędzi do monitoringu czasu i jakości wykonywanej pracy. Z pomocą przychodzi jednak technologia…

Zapisy na bezpłatną prezentację