Chcesz zapewnić swoim Klientom jeszcze lepszą obsługę? Sięgnij po Panel Klienta! Jest to opcja dla użytkowników posiadających Focus Desk. Dzięki temu możesz obsługiwać swoich kontrahentów jeszcze lepiej, dając im dostęp do podglądu zgłoszenia.
Panel Klienta to dodatkowa zaawansowana funkcja do systemu Focus Desk, która umożliwia Klientowi końcowemu (czyli np. kupującemu produkt od firmy informatycznej albo sklepu e-commerce) tworzenie i śledzenie zgłoszeń. Dzieli się on na dwie części – administracyjną, do konfiguracji i zarządzania, i przeznaczoną dla użytkownika końcowego.
Panel Klienta. Jak korzystać z panelu administracyjnego?
Panel administracyjny służy do zarządzania kontami utworzonymi przez Klientów końcowych. Ponadto administrator ma możliwość podejrzenia listy osób, które dostały maila aktywacyjnego bądź zarejestrowały się w Panelu.
Po wykupieniu opisywanej funkcji można spersonalizować jej wygląd w następujący sposób:
- dodać logo swojej firmy
- wybrać kolor belki panelu klienta oraz belki z nazwą
- ustawić kolor głównego menu
- zmienić tekst nagłówka. panelu klienta
- napisać tekst stopki
- sformułować powitanie wyświetlane po zalogowaniu do Panelu Klienta przez Klienta końcowego.
Zmiany mogą być widoczne w podglądzie na żywo.
Dodatkowo administrator może tez przeglądać listę kont Klientów końcowych zarejestrowanych w Panelu, gdzie znajdzie
- Adres e-mail, przypisany do konta w Panelu Klienta
- Data wysłania linku do aktywacji konta Klienta końcowego, rejestracji użytkownika i ostatniego logowania
- Status danego użytkownika (aktywny / niezarejestrowany).
- Możliwość ponownego wysłania linku aktywacyjnego
Lub przefiltrować rekordy według wpisanego adresu e-mail oraz statusu danego użytkownika.
Panel klienta. Panel użytkownika – doskonałe User Experience
Po założeniu konta w Panelu Klienta można swobodnie zarządzać swoimi zgłoszeniami, śledzić je, podglądać i przeglądać ich historię. Moduł ten umożliwia również dodawanie nowych zgłoszeń bezpośrednio z konta.
No dobrze, a jak wygląda rejestracja do kont indywidualnych? Jest to bardzo proste! Użytkownik końcowy wysyła zgłoszenie na adres e-mail Biura Obsługi Klienta danej firmy. Potem otrzyma on wiadomość z linkiem do rejestracji. Następnie przechodzi na stronę i rejestruje się, ustalając hasło. Po tych czynnościach otrzyma e-maila z linkiem aktywacyjnym. Gdy kliknie w link, będzie mógł się zalogować i np. zmienić język na angielski lub wpisać nowe hasło.
Od tej pory użytkownik końcowy może wysyłać zgłoszenia z poziomu Panelu. Wystarczy, że kliknie przycisk „Kliknij i odpowiedz na to zgłoszenie” w przypadku zgłoszenia już istniejącego lub założy nowe zgłoszenie.
Może też szukać zgłoszeń filtrując je wedle odpowiednich parametrów.
- Identyfikator zgłoszenia
- Temat zgłoszenia
- Status zgłoszenia
- Typ zgłoszenia
- SLA zgłoszenia
- Data utworzenia zgłoszenia
W ten sposób Klient dostaje możliwość łatwej i szybkiej obsługi zgłoszeń, bez konieczności wysyłki maili ze skrzynki. Cała historia kontaktu jest zapisywana w wątkach, które można łatwo znaleźć dzięki odpowiednim filtrom.