Z myślą o nowych rozwiązaniach, udogodnieniach  i potrzebie mobilności naszych Klientów, chcielibyśmy zaprezentować Państwu nowe, innowacyjne funkcje Telemeeting.

* Wtyczka PLUGIN OUTLOOK usprawnia korzystanie z telekonferencji Telemeeting Adhoc. Umożliwia organizację konferencji z poziomu programu pocztowego Outlook. To  przejrzyste rozwiązanie, które w łatwy sposób zintegruje się z Państwa pocztą. Dzięki plugin outlook, mogą Państwo organizować wirtualne spotkanie, na takich samych zasadach jak spotkanie tradycyjne „face to face”- wyznaczyć termin, rezerwacje sali/pokoju, zaproszenie uczestników.

blog_nowosci_w_telemeeting_TEKST

Wszystkie informacje, odnośnie zastosowania wraz z czytelną obsługą rozwiązania, znajdą Państwo w załączonym poniżej linku.

https://vimeo.com/focustelecompolska/review/95502694/8cd6c11c05

*Aplikacja mobilna TELEMEETING MOBILE  umożliwia zamawianie i prowadzenie telekonferencji przez smartphona. Dzięki aplikacji, możesz szybko i wygodnie zorganizować spotkanie, poinformować uczestników oraz partycypować w konferencji bez potrzeby włączania komputera. W prosty sposób wybierasz datę, godzinę i temat spotkania.

Możliwości aplikacji Telemeeting Mobile:

  •  organizowanie telekonferencji Adhoc
  •  automatyczne dołączanie do dowolnego oraz domyślnego pokoju Adhoc
  •  edycja pokojów Adhoc (poczekalnia, generowanie PINów itp.)
  •  wysyłka mailowych i sms’owych zaproszeń do wybranych osób
  • anulowanie telekonferencji (wysyłka maili i sms z informacją)
  •  dołączanie do zaplanowanej telekonferencji
  •  podgląd listy telekonferencji
  • wysyłka mailowego powiadomienia o zmianie parametrów telekonferencji
  • uruchamianie panelu historii

Nowości w Usłudze Telemeeting

Podgląd aplikacji, wraz z funkcjonalnościami znajdą Państwo w linku poniżej.

http://vimeo.com/focustelecompolska/review/96695824/498d0d4f5b

Planujesz spotkanie biznesowe z klientem, współpracownikami? Wypróbuj Telemeeting – Twoje miejsce do spotkań on-line, niezależnie od lokalizacji rozmówców.

🔥 Prezentacja Systemu Ticketowego i Workflow

Plan prezentacji:
✔️ Głowne problemy zarządzania zgłoszeniami od Klientów
✔️ Narzędzie do automatyzacji i procesowania obsługi zgłoszeń (ticketing, workflow)
✔️ Podstawowe KPI do monitoringu efektywności procesów
✔️ Case study wdrożenia systemu ticketowego w dziale BOK

📜 Systemy Ticketowe i Workflow Dla Firm
Managerowie BOK, działu Serwisu często borykają się z problemami kadrowymi, brakiem skutecznych narzędzi do monitoringu czasu i jakości wykonywanej pracy. Z pomocą przychodzi jednak technologia…

Zapisy na bezpłatną prezentację

System CRM + Contact Center + ServiceDesk w jednym?

Pobierz ofertę i umów się na prezentację systemu Focus Telecom:

Oprogramowanie dedykowane dla:

- zarządzaj wszystkimi kanałami komunikacji (tel, SMS, chat, email, messenger)

- gromadź dane o klientach w bazie rekordów CRM

- zarządzaj procesami obsługi klienta w module service cloud

- Właścicieli firm - działów BOK, Serwisu, Reklamacji

- działów eCommerce, Zamówień

- działów IT Helpdesk, ServiceDesk