Z radością informujemy, że od dzisiaj Systell dołącza do Focus Telecom będącego częścią funduszu MCI.
Systell, podobnie jak Focus Telecom, jest spółką technologiczną specjalizującą się w autorskim oprogramowaniu contact center. Obie firmy są liderami na rynku rozwiązań contact center (CCaaS) i customer experience (CXaaS), które wspierają firmy w codziennej, wielokanałowej komunikacji z ich klientami, szczególnie w obszarze sprzedaży, obsłudze klienta i marketingu.
Fuzja obu firm pozwoli na dalszy, dynamiczny rozwój, dzięki któremu możliwe będzie budowanie i dostarczanie jeszcze lepszych rozwiązań dla obecnych i przyszłych klientów.
Naszym klientom, pracownikom i współpracownikom dziękujemy za dotychczasowe zaufanie i korzystanie z naszych rozwiązań. Jesteśmy przekonani, że to połączenie przyniesie dla Was wiele korzyści.
O Focus Telecom Polska
Focus Telecom Polska sp. z o.o. jest liderem na rynku rozwiązań contact center (CCaaS) oraz customer experience (CXaaS). Firma oferuje nowoczesne rozwiązania wspierające sprzedaż, obsługę klientów oraz zarządzanie, które są wykorzystywane przez liczne przedsiębiorstwa w Polsce i za granicą.
O Systell
Systell od blisko 20 lat dostarcza użyteczne rozwiązania do obsługi klienta i komunikacji wewnątrz organizacji. Za wysoką jakością produktów marki Systell stoi doświadczony zespół ekspertów, którzy z pasją i zaangażowaniem tworzą innowacyjny system do obsługi klienta, umożliwiający efektywne i płynne prowadzenie biznesu swoim klientom.
W razie dodatkowych pytań lub potrzeby uzyskania bardziej szczegółowych informacji prosimy o kontakt: pr@focustelecom.pl.
Focus Telecom Polska