Focus Telecom Polska
222 289 289
Menu   ≡ ╳
  • Nasze usługi
    • Focus AI
    • Oprogramowanie Call Center System do zarządzania komunikacją z Twoimi Klientami
    • Focus Ticketing / Help Desk Wielokanałowa platforma do rejestracji zgłoszeń i zarządzania nimi.
    • Aplikacja Call Center
    • Centrala PBX Centrala telefoniczna VoIP w chmurze
    • Więcej >>
      • Infolinia dla Firm
  • Funkcje systemu
    • Dashboards
    • INTEGRACJE
      • INTEGRACJE SYSTEMOWE
      • SALESFORCE
      • HUBSPOT
      • IdoSell
    • Monitoring połączeń komórkowych
    • Webphone
    • Ticketing Systems
    • System obsługi klienta
    • Telemeeting
    • Sitecall
    • Kalendarz agenta
    • Komunikatory
    • Transkrypcje i podsumowania rozmów
  • Branże
    • System obsługi pacjenta
    • System obsługi klienta w automotive
    • System obsługi klienta w e-commerce
  • Cennik
  • Branże
    • eCommerce
    • Pożyczki
    • Fotowoltaika
    • Usługi medyczne
    • Salony samochodowe
    • Transport & logistyka
    • Windykacja
    • Administracja publiczna
    • Produkcja
    • Turystyka & hotele
    • Nieruchomości
  • Akademia Focus
  • E-booki
  • Blog
  • O nas
    • Dla mediów
    • POZYTYWNI W KONTAKCIE
    • INFORMACJE PRAWNE
    • OPERATOR
    • telekomunikacja
    • KARIERA
  • Kontakt
  • Pomoc
Fragment infografiki Focus Telecom i Focus Contact Center w 2015 roku
  • 11.02.2016
  • Marzena Szulakiewicz

Focus Telecom w 2015 roku – infografika

.

Homepage » Blog » Focus Telecom w 2015 roku – infografika

Rok 2015 był dla Focus Telecom Polska bardzo udany – rozwinęliśmy wiele nowych narzędzi, zdobyliśmy liczne nagrody, jesteśmy coraz intensywniej obecni na rynkach zagranicznych i z sukcesem wprowadziliśmy nową identyfikację wizualną.

Obejrzyjcie szczegóły w formie infografiki:

Infografika Focus Telecom i Focus Contact Center w 2015 roku

 

Focus Desk - Pobierz ofertę

Kategorie

  • Baza wiedzy
  • Biznes
  • Case Study
  • e-commerce
  • Infografika
  • Marketing
  • News
  • Obsługa Klienta
  • Telemarketing

Najnowsze wpisy

  • Omnichannel w e-commerce – jak skutecznie zintegrować kanały komunikacji i sprzedaży 
  • Obsługa klienta w e-commerce – kluczowe narzędzia, które podniosą jakość Twojego sklepu internetowego 
  • Jakie korzyści przynosi platforma do wielokanałowej obsługi pacjentów w placówkach medycznych? 
  • Automatyzacja obsługi pacjentów – jak technologie zmieniają codzienną pracę placówek medycznych? 
  • Pojazdy elektryczne a zmiany w modelu zakupowym konsumentów

Masowa obsługa klienta z Focus Desk – case study Nextbike

Anatomia sukcesu: Case Study FCC i Decathlon

MyTravel Case Study

  • Obsługa klienta
  • Oprogramowanie Call Center
  • Centrala PBX
  • Integracje Focus Contact Center
  • System Ticketing
  • System Helpdesk
  • Telekonferencje
  • Kariera
  • Aplikacja Call Center
  • Polityka plików cookies (EU)

CALL CENTER / CONTACT CENTER

Focus Contact Center to program do obsługi contact center, zwanego potocznie call center. Integruje komunikację telefoniczną przychodzącą, wychodzącą oraz email i czat.

OBSŁUGA KLIENTA

Focus Contact Center to profesjonalna infolinia dzięki rozwiązaniu Call Center w chmurze. Stanowi komunikację zintegrowana - połączenie funkcjonalności inbound (obsługa klienta) i outbound (sprzedaż).

Wdrożenia call center 

Call Center w chmurze (w modelu cloud computing) pozwala na szybkie i proste wdrożenie. Sprawdź darmowe demo aplikacji do call center, jest dostępna w pełnej funkcjonalności w kilka dni po zakupie.

Contact Center

Aplikacja do obsługi klienta - Focus Contact Center łączy telefon, mail, SMS, Live Chat w wielokanałową obsługę klienta. Wszystko w ramach call center - biura obsługi klienta.

FOCUS TELECOM POLSKA

Działa w branży ICT od roku 2008. Specjalizuje się w projektowaniu, rozwoju oraz dostarczaniu klientom własnych, innowacyjnych produktów i usług do obsługi call center i contact center. 

Przyjaźni środowisku.
Przyłącz się już dziś i zacznij z nami oszczędzać oraz chronić środowisko.
© 2008-2024, Focus Telecom Polska, Wszelkie Prawa Zastrzeżone