Branża call center nie ma najlepszej reputacji, mimo że każda licząca się firma korzysta z usług telemarketerów i zdalnych biur obsługi klienta. I właśnie zmiana tego wizerunku jest celem konkursu „Ambasador Call Center”, w którym zostaliśmy nominowani w kategorii Firma.
Niezmiernie cieszy nas ta nominacja – mówi Marzena Szulakiewicz, Dyrektor ds. Marketingu i PR Focus Telecom. – Odnosić sukcesy rynkowe to jedno, ale umieć się też swoją wiedzą i doświadczeniem podzielić, wskazywać kierunek rozwoju całej branży, to zupełnie inny wymiar bycia liderem. Chcemy, żeby każdy pracownik call center był dumny z wykonywanej przez siebie, ciężkiej pracy.
Promocja branży call center
Focus Telecom od początku swojego istnienia aktywnie uczestniczy w życiu branży. Promujemy ją wewnętrznie, aby pokazać pracownikom, że ich praca jest ważna i potrzebna. Promujemy ją też zewnętrznie, właśnie po to, by zmienić pokutujący, niezbyt prestiżowy obraz.
Udzielamy wywiadów w mediach specjalistycznych i ogólnych.
Przez naszego bloga edukujemy firmy na temat skutecznej i nowoczesnej komunikacji z klientem.
Dzielimy się wiedzą w e-bookach i podczas udziału w konferencjach, targach i panelach dyskusyjnych.
W 2014 roku uruchomiliśmy nasz cykliczny event „Śniadanie w Chmurze” którego ważnym celem jest wymiana doświadczeń między nami i naszymi potencjalnymi oraz obecnymi klientami.
Pokazujemy im, jak niezbędne są w dzisiejszych czasach nowoczesne narzędzia do wielokanałowej komunikacji, dzięki którym zapewnią wysoką jakość obsługi.
Z jednej strony zapewni im to przewagę konkurencyjną, a z drugiej poprawi wizerunek branży call center jako całości.
Tym bardziej cieszy nas, że nasze działania zostały zauważone i docenione. Nominacja w konkursie „Ambasador Call Center” daje nam dodatkową motywację do rozwijania i dalszego edukowania całej branży.
O konkursie „Ambasador Call Center”
Celem konkursu „Ambasador Call Center” jest zaangażowanie konsultantów telefonicznych, managerów i firmy działające na tym rynku w budowę wizerunku branży. Wyróżnione zostaną najlepsze firmy i managerowie, którzy swoją aktywnością w mediach, na konferencjach i podczas innych wydarzeń edukują rynek, popularyzują wiedzę o obsłudze klienta, telesprzedaży i zawodzie konsultanta telefonicznego.
www.ambasadorcallcenter.pl/