Dziś reprezentacja Focus Telecom Polska gości na Retail EXPO, gdzie zaprezentowana została oferta ponad 100 firm.

Na wydarzenie przybyłi reprezentanci sektora retail z Polski i Europy – zarówno osoby zarządzające sieciami handlowymi we wszystkich formatach, jak i dostawcy technologii, usług i wyposażenia dla branży.

Na wydarzeniu swoją prelekcję miał dyrektor ds. sprzedaży korporacyjnej , Tomasz Paprocki, który wygłosił referat pt. Jak skutecznie obsługiwać komunikację w kanałach elektronicznych z Klientem sklepu stacjonarnego? Podonoś sprzedaż poprzez budowanie efektywnej komunikacji .Tomek starał się odpowiedzieć na pytanie, dlaczego dobra obsługa Klienta sklepu jest kluczem do zwiększenia sprzedaży oraz zaprezentować modele obsługi Klienta w kanałach elektronicznych sieci stacjonarnej. Przedstawił także strategia hermetycznej komunikacji sieci sklepów stacjonarnych i sklepu internetowego..

Uczestnicy zapoznali się z ofertą wystawców, wzięli  udział w konferencji i wieczornym afterparty, podczas którego przyznane zostały nagrody Retail Innovation Awards 2019 dla najciekawszych produktów i usług prezentowanych przez wystawców i partnerów Retail Expo 2019. Wszystko w celu wymiany doświadczeń i budowania relacji biznesowych.

 

 

 

System CRM + Contact Center + ServiceDesk w jednym?

Pobierz ofertę i umów się na prezentację systemu Focus Telecom:

Oprogramowanie dedykowane dla:

- zarządzaj wszystkimi kanałami komunikacji (tel, SMS, chat, email, messenger)

- gromadź dane o klientach w bazie rekordów CRM

- zarządzaj procesami obsługi klienta w module service cloud

- Właścicieli firm - działów BOK, Serwisu, Reklamacji

- działów eCommerce, Zamówień

- działów IT Helpdesk, ServiceDesk