Masowe wysyłki to w dalszym ciągu podstawa email marketingu. Globalna liczba odbiorców poczty elektronicznej stale rośnie. Dla 83% klientów email to preferowany kanał komunikacji z ulubioną marką. 

Facebook pod tym względem pozostaje daleko w tyle (38%). Dotyczy to także młodych klientów – którzy chętniej korzystają z komunikacji mailowej nawet niż ze Snapchata.

Wszechobecność tego kanału komunikacji i popularność emailingów, newsletterów itp sprawia, że każda firma niezależnie od branży próbuje swoich sił w email marketingu, bo nie robić tego – po prostu się nie opłaca.

Skuteczny email marketing - infografika

Obsługa w Twoim salonie samochodowym - Jak zrobić to lepiej?

Dowiedz się, w jaki sposób BDC wpływa na poprawę procesów obsługi klienta.

Agenda:  

  • Jak maksymalizować zyski z leadów?
  • Jakie są najpopularniejsze kanały komunikacji w branży automotive?
  • Lejek sprzedażowy: Co możesz robić lepiej a z czego zrezygnować?
  • W jaki sposób BDC wpływa na poprawę procesów obsługi klienta?
  • Jak poprawa procesów i narzędzi wspierała wzrost efektywności sprzedaży u naszych klientów?

8 maja, godzina 11:00
ZAREJESTRUJ SIĘ!


Klikając  „Zarejestruj się na Webinar" oświadczasz, że zapoznałeś się z informacjami na temat przetwarzania danych osobowych, które znajdują się tutaj.