System ticketowy (ticketing system) to aplikacja do obsługi wszelkiego rodzaju zgłoszeń od klientów – zamówień, reklamacji, problemów.  Dobry system do obsługi zgłoszeń to wielokanałowa platforma, która służy do rejestracji i obsługi takich „ticketów” i wydajnego zarządzania nimi. 

„Ticket” w tym przypadku to nie bilet, tylko wirtualny kwit, który wypisuje klient i na podstawie którego zgłoszenie zostaje obsłużone i odznaczone w systemie.

System do obsługi reklamacji i zgłoszeń, to system komunikacyjny oparty na najnowocześniejszej technologii chmurowej, dzięki czemu wdrożenie go jest łatwe, a koszty niewielkie. Jeśli masz w firmie dział helpdesk, biuro obsługi klienta, dział obsługi technicznej, dział reklamacji i toniesz w zgłoszeniach od klientów, masz problemy z dotrzymaniem terminów i zbierasz niskie oceny od klientów – taki system jest dla Ciebie.

Poniżej przedstawiamy infografikę z najważniejszymi funkcjami dobrego systemu do obsługi zgłoszeń. Tak skonstruowane rozwiązanie na pewno Cię nie zawiedzie. Możesz potraktować poniższą infografikę jako checklistę.

Funkcje dobrego systemu do obsługi zgłoszeń - infografika

Obsługa w Twoim salonie samochodowym - Jak zrobić to lepiej?

Dowiedz się, w jaki sposób BDC wpływa na poprawę procesów obsługi klienta.

Agenda:  

  • Jak maksymalizować zyski z leadów?
  • Jakie są najpopularniejsze kanały komunikacji w branży automotive?
  • Lejek sprzedażowy: Co możesz robić lepiej a z czego zrezygnować?
  • W jaki sposób BDC wpływa na poprawę procesów obsługi klienta?
  • Jak poprawa procesów i narzędzi wspierała wzrost efektywności sprzedaży u naszych klientów?

8 maja, godzina 11:00
ZAREJESTRUJ SIĘ!


Klikając  „Zarejestruj się na Webinar" oświadczasz, że zapoznałeś się z informacjami na temat przetwarzania danych osobowych, które znajdują się tutaj.