Budowanie pozytywnych doświadczeń klienta, a tym samym jego lojalności, to jeden ze strategicznych celów firm, które stawiają na rozwój. A jaki tak naprawdę jest współczesny klient? Czego potrzebuje? Czego poszukuje? W jaki sposób to robi?

Współczesny klient stawia usługodawcy coraz wyższe wymagania. Firmy nie mogą tylko czekać na to, aż klient trafi do nich poprzez działania marketingowe. Muszą się zmieniać i dostosowywać się do potrzeb klienta, a wręcz je uprzedzać.

 

Customer e-commerce

 

 

Według raportu KPMG „(Cyfrowy) klient nasz pan”, firmy, które pracują na jak najlepsze Customer Experience cieszą się w skali roku o prawie 10% wyższymi wzrostami przychodów od konkurencji.

Zatem, aby nadążyć za współczesnym klientem powinniśmy wystartować w wyścigu o lepszą jakość obsługi.


Tworząc infografikę „Współczesny klient e-commerce”, korzystaliśmy z wieloletnich doświadczeń firmy Focus Telecom oraz z następujących źródeł: KPMG „(Cyfrowy) klient nasz pan”,  Gemius „E-commerce w Polsce”.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o tym, jak zwiększyć dochody swojego e-sklepu? Pobierz bezpłatny Ebook!

Obsługa w Twoim salonie samochodowym - Jak zrobić to lepiej?

Dowiedz się, w jaki sposób BDC wpływa na poprawę procesów obsługi klienta.

Agenda:  

  • Jak maksymalizować zyski z leadów?
  • Jakie są najpopularniejsze kanały komunikacji w branży automotive?
  • Lejek sprzedażowy: Co możesz robić lepiej a z czego zrezygnować?
  • W jaki sposób BDC wpływa na poprawę procesów obsługi klienta?
  • Jak poprawa procesów i narzędzi wspierała wzrost efektywności sprzedaży u naszych klientów?

8 maja, godzina 11:00
ZAREJESTRUJ SIĘ!


Klikając  „Zarejestruj się na Webinar" oświadczasz, że zapoznałeś się z informacjami na temat przetwarzania danych osobowych, które znajdują się tutaj.