SLA (Service Level Agreement)

To umowa gwarantująca uzgodniony poziom świadczenia usług. Ten dokument określa na jakim minimalnym poziomie dostawca świadczyć będzie dane usługi klientowi. SLA był początkowo szeroko stosowany przez operatorów telefonicznych.

Od czasu popularyzacji chmury obliczeniowej, jest powszechnym składnikiem umów o świadczenie usług zdalnych. Są to na przykład wirtualne centrale telefoniczne, programy do obsługi komunikacji, pakiety aplikacji biurowych, czy komunikatory internetowe.

SLA powinna zawierać: wymagany poziom dostępności, proces monitorowania i raportowania poziomu usługi, sposób zgłaszania problemów, czas reakcji i rozwiązania problemów oraz zapis o karze za niedopełnienie warunków SLA.


Przydatne artykuły:

SLA – co to jest i dlaczego nie możesz się bez niej obejść.

Szukasz bezpiecznego rozwiązania contact center?

Obsługa w Twoim salonie samochodowym - Jak zrobić to lepiej?

Dowiedz się, w jaki sposób BDC wpływa na poprawę procesów obsługi klienta.

Agenda:  

  • Jak maksymalizować zyski z leadów?
  • Jakie są najpopularniejsze kanały komunikacji w branży automotive?
  • Lejek sprzedażowy: Co możesz robić lepiej a z czego zrezygnować?
  • W jaki sposób BDC wpływa na poprawę procesów obsługi klienta?
  • Jak poprawa procesów i narzędzi wspierała wzrost efektywności sprzedaży u naszych klientów?

8 maja, godzina 11:00
ZAREJESTRUJ SIĘ!


Klikając  „Zarejestruj się na Webinar" oświadczasz, że zapoznałeś się z informacjami na temat przetwarzania danych osobowych, które znajdują się tutaj.