Z myślą o nowych rozwiązaniach, udogodnieniach  i potrzebie mobilności naszych Klientów, chcielibyśmy zaprezentować Państwu nowe, innowacyjne funkcje Telemeeting.

* Wtyczka PLUGIN OUTLOOK usprawnia korzystanie z telekonferencji Telemeeting Adhoc. Umożliwia organizację konferencji z poziomu programu pocztowego Outlook. To  przejrzyste rozwiązanie, które w łatwy sposób zintegruje się z Państwa pocztą. Dzięki plugin outlook, mogą Państwo organizować wirtualne spotkanie, na takich samych zasadach jak spotkanie tradycyjne „face to face”- wyznaczyć termin, rezerwacje sali/pokoju, zaproszenie uczestników.

blog_nowosci_w_telemeeting_TEKST

Wszystkie informacje, odnośnie zastosowania wraz z czytelną obsługą rozwiązania, znajdą Państwo w załączonym poniżej linku.

https://vimeo.com/focustelecompolska/review/95502694/8cd6c11c05

*Aplikacja mobilna TELEMEETING MOBILE  umożliwia zamawianie i prowadzenie telekonferencji przez smartphona. Dzięki aplikacji, możesz szybko i wygodnie zorganizować spotkanie, poinformować uczestników oraz partycypować w konferencji bez potrzeby włączania komputera. W prosty sposób wybierasz datę, godzinę i temat spotkania.

Możliwości aplikacji Telemeeting Mobile:

  •  organizowanie telekonferencji Adhoc
  •  automatyczne dołączanie do dowolnego oraz domyślnego pokoju Adhoc
  •  edycja pokojów Adhoc (poczekalnia, generowanie PINów itp.)
  •  wysyłka mailowych i sms’owych zaproszeń do wybranych osób
  • anulowanie telekonferencji (wysyłka maili i sms z informacją)
  •  dołączanie do zaplanowanej telekonferencji
  •  podgląd listy telekonferencji
  • wysyłka mailowego powiadomienia o zmianie parametrów telekonferencji
  • uruchamianie panelu historii

Nowości w Usłudze Telemeeting

Podgląd aplikacji, wraz z funkcjonalnościami znajdą Państwo w linku poniżej.

http://vimeo.com/focustelecompolska/review/96695824/498d0d4f5b

Planujesz spotkanie biznesowe z klientem, współpracownikami? Wypróbuj Telemeeting – Twoje miejsce do spotkań on-line, niezależnie od lokalizacji rozmówców.

Obsługa w Twoim salonie samochodowym - Jak zrobić to lepiej?

Dowiedz się, w jaki sposób BDC wpływa na poprawę procesów obsługi klienta.

Agenda:  

  • Jak maksymalizować zyski z leadów?
  • Jakie są najpopularniejsze kanały komunikacji w branży automotive?
  • Lejek sprzedażowy: Co możesz robić lepiej a z czego zrezygnować?
  • W jaki sposób BDC wpływa na poprawę procesów obsługi klienta?
  • Jak poprawa procesów i narzędzi wspierała wzrost efektywności sprzedaży u naszych klientów?

8 maja, godzina 11:00
ZAREJESTRUJ SIĘ!


Klikając  „Zarejestruj się na Webinar" oświadczasz, że zapoznałeś się z informacjami na temat przetwarzania danych osobowych, które znajdują się tutaj.