222 289 289
Menu
≡
╳
Nasze usługi
Focus AI
Oprogramowanie Call Center
System do zarządzania komunikacją z Twoimi Klientami
Focus Ticketing / Help Desk
Wielokanałowa platforma do rejestracji zgłoszeń i zarządzania nimi.
Aplikacja Call Center
Centrala PBX
Centrala telefoniczna VoIP w chmurze
Więcej >>
Infolinia dla Firm
Funkcje systemu
Dashboards
INTEGRACJE
INTEGRACJE SYSTEMOWE
SALESFORCE
HUBSPOT
IdoSell
Monitoring połączeń komórkowych
Webphone
Ticketing Systems
System obsługi klienta
Telemeeting
Sitecall
Kalendarz agenta
Branże
System obsługi pacjenta
System obsługi klienta w automotive
System obsługi klienta w e-commerce
Cennik
Branże
eCommerce
Pożyczki
Fotowoltaika
Usługi medyczne
Salony samochodowe
Transport & logistyka
Windykacja
Administracja publiczna
Produkcja
Turystyka & hotele
Nieruchomości
Akademia Focus
E-booki
Blog
O nas
Dla mediów
POZYTYWNI W KONTAKCIE
INFORMACJE PRAWNE
OPERATOR
telekomunikacja
KARIERA
Kontakt
Pomoc
Focus Telecom
>
Ebooki
> Chatboty i voiceboty w obsłudze klienta
Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.
Imię i Nazwisko
*
Nazwa firmy
*
Adres e-mail
Numer telefonu
*
Rodo
*
Zapoznałem się i akceptuję regulamin
Treść regulaminu
CheckboxesRodo
Poprzez uzupełnienie poniższego pola z adresem e-mail lub/i numeru telefonu, wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści marketingowych o usługach Focus Telecom Polska Sp. z o.o. za pośrednictwem wybranego przez Ciebie kanału komunikacyjnego (e-mail lub/i rozmowa telefoniczna/SMS).
Rodo2
*
Administratorem Twoich danych osobowych jest Focus Telecom Polska Sp. z o.o. sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, Ostrobramska 101A, 04-041 Warszawa (dalej: Focus). Focus przetwarza Twoje dane osobowe dla celów marketingowych. W przypadku wyrażenia zgody poprzez uzupełnienie Twoich danych kontaktowych, podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Focus (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Pani/Pana danych osobowych dostępne są pod adresem
https://focustelecom.pl/informacje-prawne/
POBIERZ EBOOK
Pobierz ebooka i dowiedz się:
Czym są chatboty i voiceboty?
Czy sztuczna inteligencja zastąpi ludzi?
Z jakimi problemami mierzą się klienci?
Czy boty mogą pomóc w rozwiązaniu problemów?
W jakich branżach sprawdzą się boty i jakie zadania mogą realizować?
Od czego zacząć?
Chat with us
, powered by
LiveChat