222 289 289
Menu
≡
╳
Nasze usługi
Focus AI
Oprogramowanie Call Center
System do zarządzania komunikacją z Twoimi Klientami
Focus Ticketing / Help Desk
Wielokanałowa platforma do rejestracji zgłoszeń i zarządzania nimi.
Aplikacja Call Center
Centrala PBX
Centrala telefoniczna VoIP w chmurze
Więcej >>
Infolinia dla Firm
Funkcje systemu
Dashboards
INTEGRACJE
INTEGRACJE SYSTEMOWE
SALESFORCE
HUBSPOT
IdoSell
Monitoring połączeń komórkowych
Webphone
Ticketing Systems
System obsługi klienta
Telemeeting
Sitecall
Kalendarz agenta
Komunikatory
Transkrypcje i podsumowania rozmów
Branże
System obsługi pacjenta
System obsługi klienta w automotive
System obsługi klienta w e-commerce
Cennik
Branże
eCommerce
Pożyczki
Fotowoltaika
Usługi medyczne
Salony samochodowe
Transport & logistyka
Windykacja
Administracja publiczna
Produkcja
Turystyka & hotele
Nieruchomości
Akademia Focus
E-booki
Blog
O nas
Dla mediów
POZYTYWNI W KONTAKCIE
INFORMACJE PRAWNE
OPERATOR
telekomunikacja
KARIERA
Kontakt
Pomoc
Focus Telecom
>
Ebooki
> Chatboty i voiceboty w obsłudze klienta
Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.
Imię i Nazwisko
*
Nazwa firmy
*
Adres e-mail
Numer telefonu
*
Rodo
*
Zapoznałem się i akceptuję regulamin
Treść regulaminu
CheckboxesRodo
Poprzez uzupełnienie poniższego pola z adresem e-mail lub/i numeru telefonu, wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści marketingowych o usługach Focus Telecom Polska Sp. z o.o. za pośrednictwem wybranego przez Ciebie kanału komunikacyjnego (e-mail lub/i rozmowa telefoniczna/SMS).
Rodo2
*
Administratorem Twoich danych osobowych jest Focus Telecom Polska Sp. z o.o. sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, Ostrobramska 101A, 04-041 Warszawa (dalej: Focus). Focus przetwarza Twoje dane osobowe dla celów marketingowych. W przypadku wyrażenia zgody poprzez uzupełnienie Twoich danych kontaktowych, podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Focus (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Pani/Pana danych osobowych dostępne są pod adresem
https://focustelecom.pl/informacje-prawne/
POBIERZ EBOOK
Pobierz ebooka i dowiedz się:
Czym są chatboty i voiceboty?
Czy sztuczna inteligencja zastąpi ludzi?
Z jakimi problemami mierzą się klienci?
Czy boty mogą pomóc w rozwiązaniu problemów?
W jakich branżach sprawdzą się boty i jakie zadania mogą realizować?
Od czego zacząć?
Chat with us
, powered by
LiveChat