Focus Telecom > Ebooki

SKUTECZNY EMAIL MARKETING B2B

Skuteczny email marketing B2B w 4 prostych krokach.

Dowiedz się, jak skutecznie wykorzystać email marketing w B2B, aby zwiększyć zaangażowanie i zyski Twojej firmy.

E-booki

Customer Experience

Sprawdź jak zoptymalizowane customer experience pomaga budować przewagę konkurencyjną firmom w każdej branży.

E-booki

Wirtualna centrala telefoniczna!

Sprawdź dlaczego wirtualna centrala telefoniczna to rozwiązanie przyszłości, którego potrzebuje Twoja firma.

E-booki

 Drive to Success

Sprawdź czy Twój salon samochodowy potrzebuje BDC i jakie korzyści zyska dzięki jego stworzeniu.

E-booki

Chatboty i voiceboty w obsłudze klienta – czy warto z nich korzystać?

Sprawdź, czy Twoja firma potrzebuje sztucznej inteligencji i co może zyskać dzięki niej.

E-booki

Nowoczesny Telemarketing

Sprawdź dlaczego nowoczesny telemarketing to rozwiązanie przyszłości, którego potrzebuje Twoja firma.

E-booki

Jak stworzyć call center w firmie?

Sprawdź czy Twoja firma potrzebuje wewnętrznego call center i jakie korzyści zyska dzięki jego stworzeniu.

E-booki

Efektywna sprzedaż i obsługa klienta w terenie

Sprawdź, jak mobilna aplikacja może zwiększyć efektywność sprzedaży i obsługi klienta w terenie.

E-booki

Przewodnik dla branży motoryzacyjnej

Sprawdź, jak możesz budować lojalność klientów przez doskonałą obsługę  klienta.

E-booki

Jak poprawić obsługę pacjentów?

Sprawdź, jak budować wyższą efektywność pracy i zadowolenie pacjentów.

E-booki

Jak poprawić obsługę klienta w e-commerce?

Sprawdź, jak poprawić obsługę klienta w Twoim sklepie internetowym!

E-booki