Czy chatboty i voiceboty są dla Ciebie?
Dowiedz się czy te rozwiązania są opłacalne dla Twojej firmy.
📅23.04.2024r. godz. 11:00-12:00
🔹Czym się różni chatbot od voicebota.
🔹O wadach i zaletach posiadania sztucznej inteligencji w organizacji.
🔹O korzyściach dla obsługi klienta i sprzedaży.
🔹O praktycznych wskazówkach, jak dobrać optymalne rozwiązanie.
🔹Jak wygląda proces wdrożenia bota.
Wprowadzenie chatbotów i voicebotów w Twojej firmie to przede wszystkim:
✔ Znacząca redukcja kosztów obsługi klienta
✔ Zmniejszenie ilości interakcji oczekujących na rozmowę z człowiekiem
✔ Automatyzacja obsługi w różnych kanałach
✔ Integracja z systemami ticketowymi
✔ Skrócenie czasu obsługi.
Focus AI to nowoczesna platforma zaprojektowana tak, by uprościć komunikację z klientami. Oferuje wiele możliwości i rozwiązań, które na nowo określą Twoją komunikację z klientami i pomogą Ci zbudować ich zaangażowanie.
🔹Czym się różni chatbot od voicebota.
🔹O wadach i zaletach posiadania sztucznej inteligencji w organizacji.
🔹O korzyściach dla obsługi klienta i sprzedaży.
🔹O praktycznych wskazówkach, jak dobrać optymalne rozwiązanie.
🔹Jak wygląda proces wdrożenia bota.
Wprowadzenie chatbotów i voicebotów w Twojej firmie to przede wszystkim:
✔ Znacząca redukcja kosztów obsługi klienta
✔ Zmniejszenie ilości interakcji oczekujących na rozmowę z człowiekiem
✔ Automatyzacja obsługi w różnych kanałach
✔ Integracja z systemami ticketowymi
✔ Skrócenie czasu obsługi.
Focus AI to nowoczesna platforma zaprojektowana tak, by uprościć komunikację z klientami. Oferuje wiele możliwości i rozwiązań, które na nowo określą Twoją komunikację z klientami i pomogą Ci zbudować ich zaangażowanie.