Webinar Thank You Page - Zarządzanie obsługą klienta Wszystko, co musisz wiedzieć o systemie ticketowym

Zarządzanie obsługą klienta
Wszystko, co musisz wiedzieć o systemie ticketowym

Agenda:

1. Jakiej obsługi oczekuje klient, a jaką mu oferujemy? 5 grzechów głównych w obsłudze klienta

2. Wyzwania i cele managera działu obsługi klienta, serwisu, e-commerce lub CX

3. Co to jest ticketing i jak funkcjonuje w obsłudze klienta?

4. Jak nie ticketing, to co? Porównanie różnych narzędzi do obsługi klienta

5. Zastosowania systemu ticketowego w typowych procesach klienckich:

  • Sklep internetowy
  • Biuro obsługi klienta
  • Serwis
  • Wsparcie sprzedaży
  • Customer experience
Webinar Thank You Page - Zarządzanie obsługą klienta Wszystko, co musisz wiedzieć o systemie ticketowym

Prowadzący:

Tomasz Paprocki – Dyrektor Ds. Rozwoju Biznesu
Ekspert ds. rozwiązań teleinformatycznych wspierających procesy sprzedaży oraz obsługi w przedsiębiortwach oraz sektorze publicznym. Wieloletnie doświadczenie konsultingowe poparte wieloma wdrożeniami w branżach finanse, retail, automotive, ecommerce, logistyka.

Webinar Thank You Page - Zarządzanie obsługą klienta Wszystko, co musisz wiedzieć o systemie ticketowym

Gość Specjalny:

Włodzimierz Sumiński – Product Manager
Ekspert ds. rozwoju produktów i platform wspierających działania sprzedażowe, marketingowe i obsługowe. Z powodzeniem wdrożył na rynek wiele produktów spełniających oczekiwania wielu klientów. Posiada wieloletnie doświadczenie w tworzeniu platform informatycznych, z uwzględnieniem wymogów security by design oraz privacy by design.