Agenda:
Współcześnie skuteczna komunikacja z klientem jest kluczowa dla sukcesu każdego biznesu, zarówno online jak i stacjonarnego. Jednym z najważniejszych aspektów w efektywnym zarządzaniu relacjami z klientami jest umiejętność automatyzacji i integracji procesów biznesowych. Dzięki temu, sklepy internetowe oraz sieci sklepów stacjonarnych mogą wzmocnić swoją pozycję na rynku, zwiększyć zyski oraz poprawić satysfakcję klientów
1. Standardy i trendy w obsłudze klienta w sklepie internetowym i stacjonarnym.
2. Jak skutecznie zarządzać zgłoszeniami swoich klientów.
3. Jak osiągnąć wzrost średniej wartość koszyka i ilości zamówień dzięki automatyzacji komunikacji wychodzącej
4. Jak zintegrować informacje z wielu kanałów komunikacji w celu zapewnienia szybkiego dostępu do wiedzy o klientach w jednym miejscu.
5. Jak ograniczyć koszty i skrócić jednostkowy czas obsługi wykorzystując automatyzacje.
6. Jak popełniać mniej błędów i tracić mniej czasu dzięki standaryzacji procesów.
7. Jak zapewnić jednolite środowisko komunikacyjne dla sklepu internetowego i sieci sklepów stacjonarnych.
8. Terminowa obsługa reklamacji i zgłoszeń – dobre praktyki.
9. Wzorcowe modele wdrożenia obsługi klienta dla sklepu internetowego
Prowadzący:
Tomasz Paprocki – Dyrektor Ds. Rozwoju Biznesu
Ekspert ds. rozwiązań teleinformatycznych wspierających procesy sprzedaży oraz obsługi w przedsiębiortwach oraz sektorze publicznym. Wieloletnie doświadczenie konsultingowe poparte wieloma wdrożeniami w branżach finanse, retail, automotive, ecommerce, logistyka.
Gość Specjalny:
Włodzimierz Sumiński – Product Manager
Ekspert ds. rozwoju produktów i platform wspierających działania sprzedażowe, marketingowe i obsługowe. Z powodzeniem wdrożył na rynek wiele produktów spełniających oczekiwania wielu klientów. Posiada wieloletnie doświadczenie w tworzeniu platform informatycznych, z uwzględnieniem wymogów security by design oraz privacy by design.