Webinar AI bezpieczeństwo 29/10
Webinar AI bezpieczeństwo 29/10

(Nie) bezpieczne chatboty i voiceboty: kluczowe zagrożenia i sprawdzone metody ochrony danych

📅29.10.2024r. godz. 11:00-12:00

 

Na tym webinarze, dowiesz się:

  • o co chodzi z tym całym bezpieczeństwem,
  • jakie są zagrożenia związane z przetwarzaniem danych przez chatboty i voiceboty,
  • jak bezpiecznie integrować boty z systemami CRM,
  • jakie są najlepsze praktyki w ochronie danych.

Co możesz zyskać?

  • Zrozumienie zagrożeń: dowiesz się, jakie ryzyka wiążą się z wykorzystaniem chatbotów i voicebotów, by ocenić potencjalne niebezpieczeństwa w swoich projektach.
  • Praktyczne porady: webinar dostarczy sprawdzonych metod ochrony danych, co pomoże we wdrożeniu skutecznych zabezpieczeń w Twoich systemach.
  • Aktualna wiedza: zapoznasz się z najnowszymi trendami i regulacjami, dotyczącymi ochrony danych w kontekście chatbotów i voicebotów, co przyczyni się do tworzenia odpowiedzialnej i bezpiecznej kultury organizacyjnej.

Spotkanie poprowadzą nasi eksperci, którzy na co dzień tworzą rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji: Włodzimierz Sumiński oraz Adrian Michałuszko.

Na tym webinarze, dowiesz się

  • Jaka jest rola botów w obsłudze klienta?
  • Case study – przykład wdrożenia bota w firmie i jego przełożenie na wyniki 
  • Jakie są korzyści z wykorzystania botów?
  • Implementacja botów – jakie są kroki i najlepsze praktyki?
  • Typowe scenariusze kontaktu klienta z organizacją:
    • Zapytania o produkty/usługi: Jak boty mogą dostarczać szczegółowych informacji o produktach i usługach
    • Wsparcie techniczne: Przykłady automatyzacji rozwiązywania problemów technicznych przez boty
    • Status zamówienia i dostawy: Automatyczne udzielanie informacji o statusie zamówień i śledzeniu przesyłek
    • Rezerwacje i umawianie wizyt: Wykorzystanie botów do automatyzacji procesów rezerwacyjnych
    • Obsługa reklamacji i zwrotów: Jak boty mogą przyspieszyć procesy reklamacyjne i zwrotów
    • FAQ i wsparcie ogólne: Automatyczne odpowiadanie na często zadawane pytania

Co możesz zyskać?

  • Lepsze zrozumienie roli botów w obsłudze klienta
  • Praktyczna wiedza na temat wdrożenia
  • Poznanie korzyści płynących z wykorzystania botów
  • Przykłady zastosowania botów

Focus AI to narzędzie, które pozwoli Ci zaprojektować konwersacje klientów z botami bez konieczności użycia kodu programistycznego. Wystarczy kilka ruchów, aby stworzyć wirtualnego asystenta, który pomoże Ci w obsłudze klientów i podnoszeniu ich zaangażowania.

Spotkanie poprowadzą Włodzimierz Sumiński – Product Manager oraz Zuzanna Kruczek – Product Owner. Nasi specjaliści od Focus AI!

Zapisz się i uzyskaj dostęp teraz!

Klikając  „Zarejestruj się na Webinar" oświadczasz, że zapoznałeś się z informacjami na temat przetwarzania danych osobowych, które znajdują się tutaj.

Webinar AI bezpieczeństwo 29/10