🟡 Doświadczenie    🟠 Elastyczność    🟣 Wsparcie Techniczne

System Ticketing – zorganizowana obsługa zgłoszeń

Najpopularniejsze oprogramowanie do obsługi klienta

System ticketing - zorganizowana obsługa emaili
System ticketing - zorganizowana obsługa emaili

System Ticketing – co to jest?

Zgłoszenia, zapytania i reklamacje od klientów przychodzą w różne miejsca. Na przykład na skrzynki mailowe poszczególnych pracowników. I tak tracimy kontrolę nad ich obsługą i nie wykorzystujemy potencjału pracy zespołowej. System ticket to wspólna skrzynka na zgłoszenia. Każdy użytkownik widzi wszystko, a zgłoszenie zawsze trafia do odpowiedniego odbiorcy. Oprogramowanie przeznaczone jest dla zespołu obsługi klienta do zarządzania sprawami klientów.

Dla kogo jest ticketing system?

Focus Ticketing System powstał z myślą o firmach, które mają dział obsługi klienta lub helpdesk i przyjmują zgłoszenia. To bezpieczne i stabilne rozwiązanie dla firmy każdej wielkości, które automatyzuje i w ten sposób przyspiesza wiele rutynowych codziennych działań działów obsługowych.

Focus Ticketing System – jeszcze lepiej zarządzaj zgłoszeniami od klientów (System Helpdesk)

⚫️    Obsługuj jednolite zgłoszenia w jednym systemie, zamiast maili, telefonów, smsów i chatów od klientów
⚫️    Korzystaj z automatycznego przydzielania zgłoszeń do odpowiednich pracowników
⚫️    Nie przekraczaj terminów obsługi dzięki alertom
⚫️    Zwiększ efektywność obsługi i łącz zgłoszenia od tego samego klienta w jeden wątek
⚫️    Twórz szablony odpowiedzi, ustaw autorespondery i oszczędzaj czas”

System ticketing - zorganizowana obsługa emaili
System ticketing - zorganizowana obsługa emaili

Focus Ticketing System – postaw na personalizację obsługi

⚫️  Skróć czas obsługi, korzystając z automatycznej identyfikacji klienta
⚫️  Skróć czas obsługi dzięki wiedzy o wszystkich interakcjach z klientem zebranych i notatkom zebranym w jednej czytelnej karcie klienta
⚫️  Daj klientom możliwość komunikowania się dowolnymi kanałami komunikacji
⚫️  Przeprowadzaj automatyczne ankiety i dbaj o satysfakcję klientów na podstawie wiedzy o nich
⚫️  Udostępnij klientom dedykowany panel, gdzie będą mogli obserwować statusy wszystkich swoich zgłoszeń

System ticketing - zorganizowana obsługa emaili

Dotrzymuj terminów

Klient najbardziej nie lubi czekać. Jak zatem poprawić terminowość? System ticketowy dla firm pozwala na automatyzację procesów obsługowych. Dzięki niej kontrolujesz czas reakcji na zgłoszenia i proces ich podejmowania. Możesz ustawić priorytety i obsługiwać najważniejsze sprawy w pierwszej kolejności. Dzięki wdrożeniu systemu do obsługi zgłoszeń serwisowych cały support będzie pracował efektywnie i wykonywał zadania w optymalnej kolejności.

System ticketing - zorganizowana obsługa emaili

Przekazuj informacje

Na karcie klienta widoczne są zebrane informacje o interakcjach klienta z firmą ze wszystkich kanałów komunikacji. W karcie klienta pracownicy mogą wprowadzać notatki i komentarze, do których klient nie będzie miał dostępu. Te informacje są do wglądu dla całego zespołu service desk, co zapewnia ciągłość obsługi w razie urlopów, albo zmian w zespole. Tę ciągłość wspiera również możliwość przepięcia zgłoszeń z jednego pracownika na drugiego.

System ticketing - zorganizowana obsługa emaili

Badaj satysfakcję

Ankiety satysfakcji są wysyłane mailem do klientów i dają im możliwość oceny jakości obsługi. Dzięki temu uzyskujesz wiedzę na temat potrzeb twoich klientów i możesz optymalizować procesy obsługowe i interweniować w przypadku trudnych sytuacji. Z przeprowadzonych ankiet otrzymujesz raporty i możesz dzięki nim motywować konsultantów.

Dołącz do firm, które wybrały system ticketing od Focus Telecom

System ticketing - zorganizowana obsługa emaili

.

Postaw na monitorowanie danych i wskaźników oraz generuj raporty w systemie helpdesk

⚫️   Obserwuj na żywo zgłoszenia i wszystkie statystyki pracy konsultantów na przejrzystych i interaktywnych dashboardach
⚫️   Monitoruj obłożenie kanałów komunikacji
⚫️   Korzystaj z wiedzy, obserwuj trendy i podejmuj kluczowe decyzje na podstawie twardych danych
⚫️   Twórz raporty z dowolnych parametrów i eksportuj je do excela
⚫️   Miej kontrolę nad jakością pracy zdalnej

System ticketing - zorganizowana obsługa emaili
System ticketing - zorganizowana obsługa emaili

Personalizuj obsługę klienta w Ticketing System

⚫️   Przywitaj swojego klienta – twój system już go automatycznie zidentyfikował
⚫️   Zapewnij klientowi możliwość wyboru dowolnego kanału komunikacji
⚫️   Bądź na bieżąco z opiniami klientów dzięki automatycznym ankietom satysfakcji
⚫️   Zapewnij klientowi dostęp do statusów jego zgłoszeń dzięki panelowi klienta
⚫️   Wiedz, kogo i jak obsługujesz dzięki wiedzy o wszystkich interakcjach klienta z firmą zawartej w karcie klienta

.

Usprawnij pracę firmy dzięki prostemu systemowi ticketowemu

System ticketing - zorganizowana obsługa emaili

Porządek i realizacja zadań

System ticketowy dla firm poprawia organizację pracy, eliminuje część rutynowych zadań i pozwala na monitorowanie postępów. Oprócz tego gwarantuje, że żadne zgłoszenie nie zostanie zgubione lub niepodjęte.

Klient ma pewność, że zostanie obsłużony. Do zgłoszenia ma wgląd cały zespół

System ticketing - zorganizowana obsługa emaili

Ograniczenie liczby błędów

System helpdesk eliminuje możliwość dublowania się obowiązków i dzięki temu ogranicza liczbę pomyłek w obsłudze.

Klient zostanie obsłużony na tym samym poziomie, niezależnie od charakteru jego zgłoszenia.

System ticketing - zorganizowana obsługa emaili

Szybkość obsługi

Konsultant może obsługiwać szybciej powtarzalne zgłoszenia. Wie też, że nie pominie zgłoszeń kluczowych z punktu widzenia firmy, a klient otrzyma wszystkie niezbędne informacje.

Klient zostanie szybciej obsłużony zgodnie z jego potrzebami.

Otrzymaj Bezpłatną Wycenę

Dowiedz się dlaczego Focus Contact Center jest najlepszą platformą do szybkiej poprawy wyników sprzedaży i jakości obsługi

  • United States+1
  • United Kingdom+44
  • Afghanistan+93
  • Albania+355
  • Algeria+213
  • American Samoa+1
  • Andorra+376
  • Angola+244
  • Anguilla+1
  • Antigua & Barbuda+1
  • Argentina+54
  • Armenia+374
  • Aruba+297
  • Ascension Island+247
  • Australia+61
  • Austria+43
  • Azerbaijan+994
  • Bahamas+1
  • Bahrain+973
  • Bangladesh+880
  • Barbados+1
  • Belarus+375
  • Belgium+32
  • Belize+501
  • Benin+229
  • Bermuda+1
  • Bhutan+975
  • Bolivia+591
  • Bosnia & Herzegovina+387
  • Botswana+267
  • Brazil+55
  • British Indian Ocean Territory+246
  • British Virgin Islands+1
  • Brunei+673
  • Bulgaria+359
  • Burkina Faso+226
  • Burundi+257
  • Cambodia+855
  • Cameroon+237
  • Canada+1
  • Cape Verde+238
  • Caribbean Netherlands+599
  • Cayman Islands+1
  • Central African Republic+236
  • Chad+235
  • Chile+56
  • China+86
  • Christmas Island+61
  • Cocos (Keeling) Islands+61
  • Colombia+57
  • Comoros+269
  • Congo - Brazzaville+242
  • Congo - Kinshasa+243
  • Cook Islands+682
  • Costa Rica+506
  • Croatia+385
  • Cuba+53
  • Curaçao+599
  • Cyprus+357
  • Czechia+420
  • Côte d’Ivoire+225
  • Denmark+45
  • Djibouti+253
  • Dominica+1
  • Dominican Republic+1
  • Ecuador+593
  • Egypt+20
  • El Salvador+503
  • Equatorial Guinea+240
  • Eritrea+291
  • Estonia+372
  • Eswatini+268
  • Ethiopia+251
  • Falkland Islands+500
  • Faroe Islands+298
  • Fiji+679
  • Finland+358
  • France+33
  • French Guiana+594
  • French Polynesia+689
  • Gabon+241
  • Gambia+220
  • Georgia+995
  • Germany+49
  • Ghana+233
  • Gibraltar+350
  • Greece+30
  • Greenland+299
  • Grenada+1
  • Guadeloupe+590
  • Guam+1
  • Guatemala+502
  • Guernsey+44
  • Guinea+224
  • Guinea-Bissau+245
  • Guyana+592
  • Haiti+509
  • Honduras+504
  • Hong Kong SAR China+852
  • Hungary+36
  • Iceland+354
  • India+91
  • Indonesia+62
  • Iran+98
  • Iraq+964
  • Ireland+353
  • Isle of Man+44
  • Israel+972
  • Italy+39
  • Jamaica+1
  • Japan+81
  • Jersey+44
  • Jordan+962
  • Kazakhstan+7
  • Kenya+254
  • Kiribati+686
  • Kosovo+383
  • Kuwait+965
  • Kyrgyzstan+996
  • Laos+856
  • Latvia+371
  • Lebanon+961
  • Lesotho+266
  • Liberia+231
  • Libya+218
  • Liechtenstein+423
  • Lithuania+370
  • Luxembourg+352
  • Macao SAR China+853
  • Madagascar+261
  • Malawi+265
  • Malaysia+60
  • Maldives+960
  • Mali+223
  • Malta+356
  • Marshall Islands+692
  • Martinique+596
  • Mauritania+222
  • Mauritius+230
  • Mayotte+262
  • Mexico+52
  • Micronesia+691
  • Moldova+373
  • Monaco+377
  • Mongolia+976
  • Montenegro+382
  • Montserrat+1
  • Morocco+212
  • Mozambique+258
  • Myanmar (Burma)+95
  • Namibia+264
  • Nauru+674
  • Nepal+977
  • Netherlands+31
  • New Caledonia+687
  • New Zealand+64
  • Nicaragua+505
  • Niger+227
  • Nigeria+234
  • Niue+683
  • Norfolk Island+672
  • North Korea+850
  • North Macedonia+389
  • Northern Mariana Islands+1
  • Norway+47
  • Oman+968
  • Pakistan+92
  • Palau+680
  • Palestinian Territories+970
  • Panama+507
  • Papua New Guinea+675
  • Paraguay+595
  • Peru+51
  • Philippines+63
  • Poland+48
  • Portugal+351
  • Puerto Rico+1
  • Qatar+974
  • Romania+40
  • Russia+7
  • Rwanda+250
  • Réunion+262
  • Samoa+685
  • San Marino+378
  • Saudi Arabia+966
  • Senegal+221
  • Serbia+381
  • Seychelles+248
  • Sierra Leone+232
  • Singapore+65
  • Sint Maarten+1
  • Slovakia+421
  • Slovenia+386
  • Solomon Islands+677
  • Somalia+252
  • South Africa+27
  • South Korea+82
  • South Sudan+211
  • Spain+34
  • Sri Lanka+94
  • St. Barthélemy+590
  • St. Helena+290
  • St. Kitts & Nevis+1
  • St. Lucia+1
  • St. Martin+590
  • St. Pierre & Miquelon+508
  • St. Vincent & Grenadines+1
  • Sudan+249
  • Suriname+597
  • Svalbard & Jan Mayen+47
  • Sweden+46
  • Switzerland+41
  • Syria+963
  • São Tomé & Príncipe+239
  • Taiwan+886
  • Tajikistan+992
  • Tanzania+255
  • Thailand+66
  • Timor-Leste+670
  • Togo+228
  • Tokelau+690
  • Tonga+676
  • Trinidad & Tobago+1
  • Tunisia+216
  • Turkey+90
  • Turkmenistan+993
  • Turks & Caicos Islands+1
  • Tuvalu+688
  • U.S. Virgin Islands+1
  • Uganda+256
  • Ukraine+380
  • United Arab Emirates+971
  • United Kingdom+44
  • United States+1
  • Uruguay+598
  • Uzbekistan+998
  • Vanuatu+678
  • Vatican City+39
  • Venezuela+58
  • Vietnam+84
  • Wallis & Futuna+681
  • Western Sahara+212
  • Yemen+967
  • Zambia+260
  • Zimbabwe+263
  • Åland Islands+358
Wyrażam zgodę na otrzymanie informacji handlowej na podany numer telefonu lub e-mail.

Klikając  „Pobierz Ofertę" oświadczasz, że zapoznałeś się z informacjami na temat przetwarzania danych osobowych, które znajdują się tutaj.

Wyrażam zgodę na przekazywanie przez Focus Telecom Polska Sp. z o.o z siedzibą w Warszawie treści dotyczących produktów lub usług oferowanych przez Focus Telecom Polska Sp. z o.o na podany przeze mnie numer telefonu lub e-mail. Jestem świadom, że w każdej chwili mogę wycofać swoją zgodę.