🟡 Doświadczenie 🟠 Elastyczność 🟣 Wsparcie Techniczne
🟡 Doświadczenie 🟠 Elastyczność 🟣 Wsparcie Techniczne
Zminimalizuj Czas Reakcji na Problemy Klientów
Współczesny klient kontaktuje się z firmą na różne sposoby. Korzysta z telefonu, maila, czatu na stronie, mediów społecznościowych. Dlatego warto mieć pełną kontrolę nad procesem obsługi, czyli widzieć zgłoszenia ze wszystkich kanałów i szybko reagować na zapytania. System do obsługi klienta pozwoli na zintegrowanie wiedzy o wszystkich interakcjach z klientem z każdego kanału komunikacji.
Odpowiadaj na potrzeby klienta już podczas pierwszego kontaktu. Program do obsługi klienta pozwala na sprawne zarządzanie wszystkimi rodzajami zgłoszeń od klientów. Dzięki temu klient nie będzie czekał zbyt długo na odpowiedź i nie straci cierpliwości. Przydzielaj priorytety i kategorie do każdej sprawy i miej pewność, że obsłużysz klienta na najwyższym poziomie.
W systemach do obsługi klienta wszystkie rodzaje interakcji z klientem są zapisywane. Dzięki temu zyskujesz nie tylko wiedzę o jakości obsługi, ale również bezcenny materiał szkoleniowy. Analiza nagrań rozmów i konwersacji pozwala namierzyć typowe problemy i stworzyć procedury, które przyspieszą ich rozwiązanie.
Zdecyduj się na system, który umożliwia łatwą integrację z innymi narzędziami biznesowymi, na przykład systemami CRM, komunikatorami, czy platformami e-commerce. Dzięki temu wdrożenie będzie szybkie i nie stracisz dotychczasowych danych, a pracownicy będą mogli faktycznie korzystać z jednego interfejsu. Focus Desk połączysz m.in. z: Atomstore, Idosellem, Shoperem, PrestaShopem, Magento, Messengerem, Salesforce’em, Hubspotem, Livespace’em.
Systemy obsługi klienta wspierają wydajność pracy konsultantów. Każdy pracownik może łatwo odnaleźć w systemie potrzebne informacje i nie musi korzystać z kilku platform. Program do obsługi klienta ułatwia współpracę wewnętrzną dzięki czytelnym dashboardom i monitorowaniu wyników na żywo. Konsultanci znają swoje zadania i możliwości, mają dostęp do najważniejszych informacji, a w rezultacie są lepiej przygotowani do interakcji z klientem i rozwiązania jego problemu.
Komunikacja omnichannel to współczesna podstawa dobrych relacji z klientem. Dodaj czat lub widget kontaktowy na stronę, oraz ułatw kontakt telefoniczny i mailowy. Daj możliwość kontaktu przez Facebook Messengera. Całą komunikację z klientem obsłużysz w jednym systemie. Z całą pewnością w ten sposób podniesiesz oceny jakości obsługi!
Bez dobrze działającego zespołu nie uda się podnieść jakości obsługi klienta. Podnieś komfort pracy swojego zespołu poprzez podpowiedzi, skrypty oraz dostęp do informacji nie tylko o kliencie, ale też do codziennych statystyk i zadań. Daj pracownikom wgląd w poziom realizacji celu na dany okres i zachęć ich do poprawy wyników.
Automatyzuj powtarzalne czynności, korzystaj z szablonów wiadomości i tym samym podnoś efektywność zespołu obsługowego. Wykorzystaj także interaktywne menu głosowe IVR, który skieruje dzwoniącego klienta do odpowiedniego działu i doradcy i skróci jego czas oczekiwania na rozwiązanie problemu.
–