Identyfikacja klienta, jedna centrala telefoniczna, automatyczne składanie zamówień, zbieranie danych do systemu i archiwizacja
rozmów do 24 miesięcy – to i jeszcze więcej dzięki aplikacji dla transportu i logistyki.
Jednolity system telekomunikacyjny to łatwe zarządzanie firmą transportową
Jeśli działasz w branży transportowej, wiesz ile telefonów trzeba wykonać każdego dnia. Zamiast prowadzić kilka centrali i napotykać trudności w zarządzaniu tym wszystkim, wybierz łatwiejsze rozwiązanie – jedną centralę, sieć i książkę telefoniczną, korzystaj też ze skróconych numerów.
Dodatkową korzyścią jest identyfikacja dzwoniących – od razu możemy wiedzieć, w jakiej sprawie się z nami kontaktują.
Efekty korzystania z systemu
Zadzwoń pod numer 222 289 289, aby uzyskać więcej informacji
Identyfikacja dzwoniących i historia ich zamówień
Rozpoznanie dzwoniącego klienta, wgląd do historii korespondencji, a także możliwość odsłuchania nagrań rozmów telefonicznych – takie możliwości pozwalają nie tylko szybciej obsługiwać, lecz zautomatyzować cały proces komunikacji. Od razu wiemy, w jakiej sprawie dzwoni do nasz klient i zostanie on przekierowany do odpowiedniej osoby, bez angażowania w to większej ilości osób.
Automatyczne zmiany w zamówieniach
IVR umożliwia interaktywną obsługę osoby dzwoniącej. Funkcję można wykorzystać zarówno do składania nowych zamówień, jak również do wprowadzania wszelkich zmian – poprzez odsłuchiwanie nagranych komunikatów i wybieranie kolejno cyfr na telefonie, nasi klienci będą mogli zmienić termin lub godzinę dostawy, potwierdzić lub anulować zamówienie. Automatyzacja obsługi to szybkość i wygoda zarówno dla firm transportowych, jak i klientów.
Zbieraj oceny od klientów i poprawiaj obsługę
Ankiety oceniające zadowolenie klientów, otrzymywane po wykonaniu zlecenia – najłatwiejszy sposób na podniesienie jakości świadczonych usług, a także wiedza o wykonywaniu pracy przez konkretnych przewoźników czy kurierów.
Badanie jakości można przeprowadzać smsowo lub telefonicznie – system zadzwoni pod konkretny numer, klienci wybiorą odpowiedzi wpisując odpowiednie cyfry na swoich telefonach.