Zwiększ Sprzedaż z Wiodącym Systemem Call Center

Korzystaj z nowoczesnej technologii, obniżaj koszty działalności i popraw jakość obsługi klientów

Zwiększ Sprzedaż z Wiodącym Systemem Call Center

Korzystaj z nowoczesnej technologii, obniżaj koszty działalności i popraw jakość obsługi klientów

Focus Telecom Polska

ZAUFALI NAM: 

Focus Telecom Polska
Focus Telecom Polska
Focus Telecom Polska
Focus Telecom Polska
Focus Telecom Polska

Dlaczego my?

JAKOŚĆ

Nasze systemy call center są uznane w środowisku biznesowym – wspieramy komunikację już ponad 2 tysięcy firm, z Polski i zagranicy, firm produkcyjnych, usługowych i handlowych, zarówno międzynarodowych korporacji, jak i niewielkich rodzinnych biznesów. Nasze usługi zdobywają nagrody – m.in. w 2014 roku tytuł najlepszego produktu dla biznesu (kategoria telekomunikacja), a w 2015 roku tytuł najlepszego produktu dla MSP w rankingach Gazety Finansowej.

Focus Telecom Polska

JAKOŚĆ

Nasze rozwiązania są uznane w środowisku biznesowym – wspieramy komunikację już ponad 2 tysięcy firm, z Polski i zagranicy, firm produkcyjnych, usługowych i handlowych, zarówno międzynarodowych korporacji, jak i niewielkich rodzinnych biznesów. Nasze usługi zdobywają nagrody – m.in. w 2014 roku tytuł najlepszego produktu dla biznesu (kategoria telekomunikacja), a w 2015 roku tytuł najlepszego produktu dla MSP w rankingach Gazety Finansowej.

Focus Telecom Polska

NIEZAWODNOŚĆ

Nad dostępnością i bezpieczeństwem naszych usług czuwa 24 godziny / 7 dni w tygodniu zespół inżynierów. Każdy Klient otrzymuje kompletne wsparcie techniczne i – w razie potrzeby – bezpłatne szkolenia i konsultacje. Nasze usługi świadczymy na trzech poziomach SLA.

NIEZAWODNOŚĆ

Nad dostępnością i bezpieczeństwem naszych usług czuwa 24 godziny / 7 dni w tygodniu zespół inżynierów. Każdy Klient otrzymuje kompletne wsparcie techniczne i – w razie potrzeby – bezpłatne szkolenia i konsultacje. Nasze usługi świadczymy na trzech poziomach SLA.

INDYWIDUALNE ROZWIĄZANIA

Wszystkie nasze usługi są naszymi własnymi, autorskimi rozwiązaniami, dzięki czemu możemy je dostosowywać do zróżnicowanych, indywidualnych potrzeb naszych klientów. I co ważne – robimy to szybko.

Focus Telecom Polska

INDYWIDUALNE ROZWIĄZANIA

Wszystkie nasze usługi są naszymi własnymi, autorskimi rozwiązaniami, dzięki czemu możemy je dostosowywać do zróżnicowanych, indywidualnych potrzeb naszych klientów. I co ważne – robimy to szybko.

Focus Telecom Polska

GLOBALNY ZASIĘG

Aby umożliwić naszym klientom niezawodną komunikację na całym świecie, sprzedaż w dowolnym kraju i obsługę klientów z każdego kontynentu, świadczymy nasze usługi w globalnej chmurze IBM SoftLayer. Dzięki temu komunikacja, także międzykontynentalna, przebiega bez zakłóceń i w czasie rzeczywistym.

GLOBALNY ZASIĘG

Aby umożliwić naszym klientom niezawodną komunikację na całym świecie, sprzedaż w dowolnym kraju i obsługę klientów z każdego kontynentu, świadczymy nasze usługi w globalnej chmurze IBM SoftLayer. Dzięki temu komunikacja, także międzykontynentalna, przebiega bez zakłóceń i w czasie rzeczywistym.

JESTEŚMY LIDEREM BRANŻY CALL CENTER

Stworzyliśmy wiodący system call center oraz usługi do komunikacji biznesowej, świadczone w modelu chmury obliczeniowej. Nasze innowacyjne rozwiązania dla firm od 2008 roku są wykorzystywane do zwiększania sprzedaży, lepszej obsługi klienta oraz efektywniejszego zarządzania przedsiębiorstwem. Jesteśmy liderem na rynku w zakresie narzędzi business automation & communication! Naszą przewagą jest technologia!

Dwukrotnie znaleźliśmy się w rankingu Deloitte Technology Fast 50 Central Europe,nasze produkty zdobywają uznanie klientów i zdobywają nagrody, takie jak: „Najlepszy produkt dla biznesu 2014” oraz „Najlepsze produkty dla MSP 2015” przyznawane przez Gazetę Finansową. Z usług naszej spółki skorzystało już ponad 2 tysiące firm.

W 2015 rozpoczęliśmy ekspansję zagraniczną, obsługujemy klientów z różnych sektorów gospodarki na całym świecie!

JESTEŚMY LIDEREM BRANŻY CALL CENTER

Stworzyliśmy wiodący system call center oraz usługi do komunikacji biznesowej, świadczone w modelu chmury obliczeniowej. Nasze innowacyjne rozwiązania dla firm od 2008 roku są wykorzystywane do zwiększania sprzedaży, lepszej obsługi klienta oraz efektywniejszego zarządzania przedsiębiorstwem. Jesteśmy liderem na rynku w zakresie narzędzi business automation & communication! Naszą przewagą jest technologia!

Dwukrotnie znaleźliśmy się w rankingu Deloitte Technology Fast 50 Central Europe,nasze produkty zdobywają uznanie klientów i zdobywają nagrody, takie jak: „Najlepszy produkt dla biznesu 2014” oraz „Najlepsze produkty dla MSP 2015” przyznawane przez Gazetę Finansową. Z usług naszej spółki skorzystało już ponad 2 tysiące firm.

W 2015 rozpoczęliśmy ekspansję zagraniczną, obsługujemy klientów z różnych sektorów gospodarki na całym świecie!

Dowiedz się dlaczego Focus Contact Center jest najlepszą platformą do szybkiej poprawy wyników

Administratorem Twoich danych osobowych jest Focus Telecom Polska S.A. Celem przetwarzania danych jest prowadzenie działań marketingowych. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności - tutaj

San Francisco

  • RocketSpace Suites
    180 Sansome St. IV floor
    San Francisco, CA 94104

Warszawa

  • ul. Ostrobramska 101a
    04-041 Warszawa

Łódź

  • Red Tower
    Piotrkowska 148/150, 90-001 Łódź

Focus Telecom Polska S. A., ul. Ostrobramska 101a, 04-041 Warszawa,
zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem
KRS: 0001170786, REGON: 141318537, NIP: 701-01-08-702, Kapitał Zakładowy 200 700,00 zł wpłacony w całości.