.
⚫️ Zbuduj profesjonalne edytowalne menu głosowe IVR
⚫️ Odbieraj kontakty z Klientem w różnych zintegrowanych kanałach komunikacji
⚫️ Stosuj kolejkowanie połączeń
.
⚫️ Zachęć do kontaktu przez stronę www za pomocą widgetu kontaktowego, załóż chat na stronie, zintegruj Facebook Messenger z systemem do komunikacji
⚫️ Stosuj mailingi i smsy grupowe
⚫️ Stosuj numeracje lokalne lub komórkowe do kampanii telemarketingowych
⚫️ Zachęć do kontaktu przez stronę www za pomocą widgetu kontaktowego, załóż chat na stronie, zintegruj Facebook Messenger z systemem do komunikacji
⚫️ Stosuj mailingi i smsy grupowe
⚫️ Stosuj numeracje lokalne lub komórkowe do kampanii telemarketingowych
.
⚫️ Zbieraj automatycznie informacje o wszystkich interakcjach z Klientem i miej je łatwo dostępne w jednym miejscu
⚫️ Stosuj klasyfikatory
⚫️ Rób notatki o interakcjach z Klientami
.
.
⚫️ Nagrywaj i monitoruj rozmowy z Klientami, żeby optymalizować proces
⚫️ Stosuj automatyczne oddzwonienia
⚫️ Śledź raporty
⚫️ Wdroż aplikację mobilna do monitorowania aktywności pracowników terenowych
⚫️ Nagrywaj i monitoruj rozmowy z Klientami, żeby optymalizować proces
⚫️ Stosuj automatyczne oddzwonienia
⚫️ Śledź raporty
⚫️ Wdroż aplikację mobilna do monitorowania aktywności pracowników terenowych
.
⚫️ Korzystaj z danych zebranych ze wszystkich interakcji z Klientami i zarządzaj nimi z jednego miejsca
⚫️ Nawiązuj i odbieraj kontakty w wielu kanałach komunikacji
⚫️ Zautomatyzuj proces obsługi zgłoszeń
⚫️ Monitoruj i miej wpływ na jakość pracy konsultantów
.
Telefon
SMS
Chat
.
Centrala IVR
Zarządzanie zespołem
Mini CRM i Raporty
Nagrywanie rozmów
.