.
⚫️ Rejestruj i monitoruj połączenia w systemie
⚫️ Zastosuj automatyczne oddzwonienia po nieodebranych połączeniach
⚫️ Zintegruj system do rezerwacji z systemem do komunikacji
.
⚫️ Korzystaj z dostępu do historii kontaktu z klientem
⚫️ Dowiedz się, kto jest Twoim stałym klientem, personalizuj ofertę i nie płać pośrednikom za rezerwację
⚫️ Automatycznie lub ręcznie łącz wiadomości i rozmowy dotyczące tej samej rezerwacji
⚫️ Korzystaj z funkcji utrzymania relacji i kieruj gości do konsultantów, z którymi wcześniej rozmawiali
⚫️ Korzystaj z dostępu do historii kontaktu z klientem
⚫️ Dowiedz się, kto jest Twoim stałym klientem, personalizuj ofertę i nie płać pośrednikom za rezerwację
⚫️ Automatycznie lub ręcznie łącz wiadomości i rozmowy dotyczące tej samej rezerwacji
⚫️ Korzystaj z funkcji utrzymania relacji i kieruj gości do konsultantów, z którymi wcześniej rozmawiali
.
⚫️ Widget kontaktowy SiteCall na stronie, który zwiększa liczbę telefonów od odwiedzających stronę
⚫️ Wykorzystaj formularz www
⚫️ Rób i monitoruj efektywne masowe wysyłki SMS i mail z ofertami
.
Telefon
SMS
Chat
.
Centrala IVR
Zarządzanie zespołem
Mini CRM i Raporty
Nagrywanie rozmów
.