Integracja dedykowana działom sprzedaży, obsługi klienta, serwisu, telemarketingu, które chcą osiągać lepsze wyniki poprzez lepsze zrozumienie potrzeb swoich Klientów oraz bardziej precyzyjną komunikację z nimi.
Integracja dedykowana działom sprzedaży, obsługi klienta, serwisu, telemarketingu, które chcą osiągać lepsze wyniki poprzez lepsze zrozumienie potrzeb swoich Klientów oraz bardziej precyzyjną komunikację z nimi.
Korzyści:
Kluczowe funkcje:
Integracja dedykowana działom obsługi klienta, reklamacji w e-commerce, które chcą osiągać lepsze wyniki poprzez lepsze zrozumienie potrzeb swoich Klientów oraz bardziej precyzyjną komunikację z nimi.
Integracja dedykowana działom obsługi klienta, reklamacji w e-commerce, które chcą osiągać lepsze wyniki poprzez lepsze zrozumienie potrzeb swoich Klientów oraz bardziej precyzyjną komunikację z nimi.
Korzyści:
Kluczowe funkcje:
Integracje uławiają pracę działom telemarketingu, call center, sprzedaży, obsługi klienta umożliwiając im korzystanie z FCC za pomocą komunikatorów Messenger.
Integracja dedykowana działom marketingu, sprzedaży, obsługi klienta, które chcą osiągać lepsze wyniki poprzez lepsze zrozumienie potrzeb swoich Klientów oraz bardziej bezpośrednią komunikację z nimi.
Kluczowe korzyści i funkcje:
System Focus Contact Center jest zaprojektowany w sposób otwarty i posiada rozbudowane API. Wyróżnia się dużą łatwością i elastycznością w integracji z innymi rozwiązaniami CRM, marketing automation, ERP, systemami logistycznymi, platformami ecommerce, systemami windykacji, bazami danych oraz innymi systemami.
Zespół programistyczny i wdrożeniowy Focus Telecom udostępnia specjalną dokumentację oraz wsparcie doradcze dla partnerów i klientów. Nasi konsultanci posiadają ogromną wiedzę i doświadczenie we wdrażaniu zaawansowanych integracji w dużych projektach systemów IT. Jest to szczególnie istotne dla firm, które chcą lub muszą korzystać z kilku rozwiązań, jednocześnie nie rezygnując z korzyści płynących z automatyzacji procesów.
System Focus Contact Center jest zaprojektowany w sposób otwarty i posiada rozbudowane API. Wyróżnia się dużą łatwością i elastycznością w integracji z innymi rozwiązaniami CRM, marketing automation, ERP, systemami logistycznymi, platformami ecommerce, systemami windykacji, bazami danych oraz innymi systemami.
Zespół programistyczny i wdrożeniowy Focus Telecom udostępnia specjalną dokumentację oraz wsparcie doradcze dla partnerów i klientów. Nasi konsultanci posiadają ogromną wiedzę i doświadczenie we wdrażaniu zaawansowanych integracji w dużych projektach systemów IT. Jest to szczególnie istotne dla firm, które chcą lub muszą korzystać z kilku rozwiązań, jednocześnie nie rezygnując z korzyści płynących z automatyzacji procesów.