Dzięki integracji Focus Telecom z Shoper możliwa jest synchronizacja danych między FCC a sklepem internetowym Shoper. System FCC pobiera informacje o klientach i ich zamówieniach, dzięki czemu w momencie obsługi klienta konsultant ma dostęp do
szczegółów zamówienia i historii zakupowej.
Podczas rozmowy z Klientem konsultant będzie mógł utworzyć zgłoszenie i wskazać, jakiego zamówienia ono dotyczy. W przypadku ponownego kontaktu klienta, konsultant w prosty sposób odnajdzie zgłoszenie w systemie.
.
…i podnoś jakość obsługi klienta.
▪️ Twórz targetowane kampanie bazujące na informacjach zebranych z Shopera, importuj listy z innych systemów, lub twórz listy bezpośrednio z przeglądanych raportów.
▪️ Lepiej zorganizuj obsługę klienta, budując dowolny scenariusz kierowania
połączeń oraz wykorzystując różne strategie kolejkowania rozmów.
…i podnoś jakość obsługi klienta.
Twórz targetowane kampanie bazujące na informacjach zebranych z Shopera,
importuj listy z innych systemów, lub twórz listy bezpośrednio z przeglądanych raportów.
Lepiej zorganizuj obsługę klienta, budując dowolny scenariusz kierowania
połączeń oraz wykorzystując różne strategie kolejkowania rozmów.
.
Dzwoń
Odbieraj
Nagrywaj
.
Żadne szczegóły Ci nie uciekną
▪️ Spełnij obowiązek informacyjny – działaj zgodnie z przepisami, automatycznie odtwarzając rozmówcom wymagane prawem informacje związane z przetwarzaniem ich danych osobowych.
▪️ Bądź zawsze dostępny – dzięki 4 poziomom SLA Focus Contact Center z dostępnością roczną nawet 99,99%.
Żadne szczegóły Ci nie uciekną
Spełnij obowiązek informacyjny – działaj zgodnie z przepisami, automatycznie odtwarzając rozmówcom wymagane prawem informacje związane z przetwarzaniem ich danych osobowych.
Bądź zawsze dostępny – dzięki 4 poziomom SLA Focus Contact Center z dostępnością roczną nawet 99,99%.
.
Raportuj aktywności
Zbieraj dane
Zwiększaj sprzedaż
.
Całą komunikację widzisz w czasie rzeczywistym
▪️ Identyfikuj i powielaj sukcesy sprzedażowe, śledząc i analizując aktywności przynoszące najwyższe zyski.
▪️ Twórz własne raporty z wszystkich danych dostępnych w Shoper i Focus Contact Center.
▪️ Dowiedz się, jak klienci oceniają Twoją obsługę na podstawie automatycznych ankiet telefonicznych.
Całą komunikację widzisz w czasie rzeczywistym
Identyfikuj i powielaj sukcesy sprzedażowe, śledząc i analizując aktywności przynoszące najwyższe zyski.
Twórz własne raporty z wszystkich danych dostępnych w Shoper i Focus Contact Center.
Dowiedz się, jak klienci oceniają Twoją obsługę na podstawie automatycznych ankiet telefonicznych.
.