INTEGRACJA Z SHOPEREM

Dzięki integracji Focus Telecom z Shoper możliwa jest synchronizacja danych między FCC a sklepem internetowym Shoper. System FCC pobiera informacje o klientach i ich zamówieniach, dzięki czemu w momencie obsługi klienta konsultant ma dostęp do
szczegółów zamówienia i historii zakupowej.

Podczas rozmowy z Klientem konsultant będzie mógł utworzyć zgłoszenie i wskazać, jakiego zamówienia ono dotyczy. W przypadku ponownego kontaktu klienta, konsultant w prosty sposób odnajdzie zgłoszenie w systemie.

.

INTEGRACJA Z SHOPEREM

Zwiększaj Efektywność Sprzedaży

…i podnoś jakość obsługi klienta.

▪️ Twórz targetowane kampanie bazujące na informacjach zebranych z Shopera, importuj listy z innych systemów, lub twórz listy bezpośrednio z przeglądanych raportów.

▪️ Lepiej zorganizuj obsługę klienta, budując dowolny scenariusz kierowania
połączeń oraz wykorzystując różne strategie kolejkowania rozmów.

INTEGRACJA Z SHOPEREM

Zwiększaj Efektywność Sprzedaży

…i podnoś jakość obsługi klienta.

Twórz targetowane kampanie bazujące na informacjach zebranych z Shopera,
importuj listy z innych systemów, lub twórz listy bezpośrednio z przeglądanych raportów.

Lepiej zorganizuj obsługę klienta, budując dowolny scenariusz kierowania
połączeń oraz wykorzystując różne strategie kolejkowania rozmów.

.

Dzwoń

Odbieraj

Nagrywaj

.

INTEGRACJA Z SHOPEREM

Nagrywaj i Zabezpieczaj

Żadne szczegóły Ci nie uciekną

▪️ Spełnij obowiązek informacyjny – działaj zgodnie z przepisami, automatycznie odtwarzając rozmówcom wymagane prawem informacje związane z przetwarzaniem ich danych osobowych.

▪️ Bądź zawsze dostępny – dzięki 4 poziomom SLA Focus Contact Center z dostępnością roczną nawet 99,99%.

INTEGRACJA Z SHOPEREM

Nagrywaj i Zabezpieczaj

Żadne szczegóły Ci nie uciekną

Spełnij obowiązek informacyjny – działaj zgodnie z przepisami, automatycznie odtwarzając rozmówcom wymagane prawem informacje związane z przetwarzaniem ich danych osobowych.

Bądź zawsze dostępny – dzięki 4 poziomom SLA Focus Contact Center z dostępnością roczną nawet 99,99%.

.

Raportuj aktywności

Zbieraj dane

Zwiększaj sprzedaż

.

INTEGRACJA Z SHOPEREM

Monitoruj i Raportuj

Całą komunikację widzisz w czasie rzeczywistym

▪️ Identyfikuj i powielaj sukcesy sprzedażowe, śledząc i analizując aktywności przynoszące najwyższe zyski.

▪️ Twórz własne raporty z wszystkich danych dostępnych w Shoper i Focus Contact Center.

▪️ Dowiedz się, jak klienci oceniają Twoją obsługę na podstawie automatycznych ankiet telefonicznych.

INTEGRACJA Z SHOPEREM

Monitoruj i Raportuj

Całą komunikację widzisz w czasie rzeczywistym

Identyfikuj i powielaj sukcesy sprzedażowe, śledząc i analizując aktywności przynoszące najwyższe zyski.

Twórz własne raporty z wszystkich danych dostępnych w Shoper i Focus Contact Center.

Dowiedz się, jak klienci oceniają Twoją obsługę na podstawie automatycznych ankiet telefonicznych.

.

Poproś o wycenę

Zostaw dane kontaktowe, aby otrzymać szczegółową ofertę cenową

Wyrażam zgodę na otrzymanie informacji handlowej na podany numer telefonu.

Klikając  „Wyślij Zapytanie" oświadczasz, że zapoznałeś się z informacjami na temat przetwarzania danych osobowych, które znajdują się tutaj.