🟡 Doświadczenie 🟠 Elastyczność 🟣 Wsparcie Techniczne
🟡 Doświadczenie 🟠 Elastyczność 🟣 Wsparcie Techniczne
⚫️ Twoi klienci skarżą się na trudności z dodzwonieniem się do konsultantów lub serwisantów?
⚫️ Walczysz z negatywnymi opiniami o jakości komunikacji z Twoją firmą?
⚫️ Wydaje Ci się, że tracisz potencjalnych klientów?
⚫️ Klienci rezygnują z usług Twojej firmy, a Ty nie potrafisz namierzyć przyczyny?
.
⚫️ Aplikacja działa w tle i nie angażuje użytkownika
⚫️ Aplikacja rejestruje wszystkie próby połączeń przychodzących i wychodzących, w tym nieodebranych i zajętych
⚫️ Otrzymujesz czytelne raporty online z możliwością eksportu do Excela
⚫️ Możesz zdefiniować godziny działania aplikacji
.
⚫️ Szczelna kontrola jakości działań zespołu
⚫️ Szybciej reagujesz, kiedy Twoi pracownicy nie obierają połączeń lub nie oddzwaniają do klientów
⚫️ Nie tracisz klientów przez nieodebrane lub nieobsłużone połączenia
⚫️ Zachęcasz potencjalnych klientów do swoich usług lepszymi ocenami jakości obsługi
⚫️ Szczelna kontrola jakości działań zespołu
⚫️ Szybciej reagujesz, kiedy Twoi pracownicy nie obierają połączeń lub nie oddzwaniają do klientów
⚫️ Nie tracisz klientów przez nieodebrane lub nieobsłużone połączenia
⚫️ Zachęcasz potencjalnych klientów do swoich usług lepszymi ocenami jakości obsługi
.
⚫️ Krótkie wdrożenie i łatwa konfiguracja
⚫️ Czytelne raporty
⚫️ Zabezpieczenie przeciwko samodzielnemu odinstalowaniu
⚫️ Wsparcie ze strony Focus Telecom
.