🟡 Doświadczenie    🟠 Elastyczność    🟣 Wsparcie Techniczne

Oprogramowanie Helpdesk – Postaw na wydajność i automatyzację w obsłudze zgłoszeń od klientów

Focus Desk pomoże Ci podnieść wydajność obsługi.
Zamień e-maile i telefony od klientów w zgłoszenia i automatyzuj ich obsługę

ZAUFALI NAM: 

Dowiedz się, dlaczego opłaca Ci się komunikować z klientami za pomocą platformy Focus Desk

System Helpdesk – Efektywnie zarządzaj problemami klientów

⚫️    Zamień e-maile, telefony, smsy i chaty od klientów na łatwe w obsłudze zgłoszenia i pracuj z nimi w jednym miejscu
⚫️   Łącz zgłoszenia od tego samego klienta w jeden wątek i korzystaj z pełnej wiedzy o jego interakcjach z firmą
⚫️   Zwiększ wydajność zespołu i automatycznie przydzielaj zgłoszenia do odpowiednich pracowników
⚫️   Wyeliminuj błędy w obsłudze za pomocą szablonów odpowiedzi i autoresponderów
⚫️   Poprawiaj terminowość komunikacji, ustawiając alerty przypominające o konieczności kontaktu

Efekty z naszych wdrożeń:

Nasi klienci zyskali znakomite korzyści dzięki wdrożeniu naszego systemu. Oto kilka kluczowych wyników, które osiągnęliśmy, wprowadzając nasze rozwiązania:

⚫️   100% Zarejestrowanych Zgłoszeń: Teraz nasi klienci mogą być pewni, że żaden problem nie zostanie pominięty, ponieważ każde zgłoszenie jest rejestrowane.

⚫️   Skrócony Czas Obsługi Zgłoszeń o 63%: Dzięki naszemu systemowi, obsługa zgłoszeń jest znacznie szybsza, co przekłada się na zadowolenie klientów.

⚫️   65% Skrócenie Czasu Oczekiwania na Połączenie z Pracownikiem: Nasz system pozwala klientom jeszcze szybciej uzyskać połączenie z naszymi ekspertami.

Ticketing System – Zapewnij klientowi indywidualne podejście podczas obsługi

⚫️   Skróć czas obsługi zgłoszenia poprzez automatyczną identyfikację klienta
⚫️   Zapewnij klientom wygodę kontaktu z firmą preferowanym kanałem komunikacji
⚫️   Badaj i zwiększaj satysfakcję klientów za pomocą automatycznych ankiet
⚫️   Ogranicz liczbę zbędnych kontaktów od klientów, zapewniając im wgląd w status zgłoszeń w dedykowanym panelu
⚫️   Korzystaj z wiedzy o wszystkich interakcjach z klientem i notatki z rozmów na jednej czytelnej karcie klienta

.

“Wszystkie dane i historia kontaktu w jednym miejscu pozwala nam na indywidualne podejście do Klienta, co przekłada się na zadowolenie naszych Kontrahentów.”
ZNANYLEKARZ Sp. z o.o.

Monitoruj wskaźniki, generuj raporty i analizuj dane w Twoim systemie helpdesk

⚫️    Monitoruj na żywo liczbę i statusy zgłoszeń na interaktywnych dashboardach
⚫️   Wychwytuj trendy, odchylenia i szanse i optymalizuj procesy
⚫️   Zwiększ kontrolę nad działaniami pracowników zdalnych
⚫️   Analizuj raporty, eksportując je do excela lub skorzystaj z gotowych dashboardów
⚫️   Miej wiedzę o faktycznym stanie obłożenia kanałów komunikacji i raportuj ją

.

Dowiedz się dlaczego Focus Contact Center jest najlepszą platformą do szybkiej poprawy wyników

Wyrażam zgodę na otrzymanie informacji handlowej na podany numer telefonu lub e-mail.

Klikając  „Wyślij wiadomość" oświadczasz, że zapoznałeś się z informacjami na temat przetwarzania danych osobowych, które znajdują się tutaj.