Doświadczenie | Elastyczność | Wsparcie techniczne
Doświadczenie | Elastyczność | Wsparcie techniczne
ZAUFALI NAM:
Nasz system ticketowy pozwala sprawnie zarządzać wszystkimi zgłoszeniami Twoich klientów niezależnie od źródła (telefon, mail, chat, sms, komunikatory).
Co zyskujesz?
Dzięki prostemu w obsłudze systemowi IVR jesteś w stanie szybciej obsłużyć klientów, przypisując ich do odpowiednich konsultantów Twojego działu help desk ze względu na zaawansowanie tematu czy też posiadany poziom SLA.
Dzięki dedykowanym dashboardom (wallboardom) możesz w czasie rzeczywistym monitorować liczbę i statusy zgłoszeń i dostępność pracowników działu obsługi klienta. Szybko zareagujesz na ewentualne natężenie zgłoszeń na infolinii, tak aby odpowiednio zarządzać czasem pracy poszczególnych konsultantów.
Dzięki oprogramowaniu do obsługi help desk od Focus Telecom jesteś w stanie nie tylko przyspieszyć proces obsługi klienta poprzez szybszą odbieralność i rejestrację wszystkich połączeń, ale także poprzez automatyzację całego procesu. Nasz system do ticketowania zgłoszeń pozwala na przygotowanie m.in. automatycznych szablonów maili, powiadomień i skryptów – dzięki temu powtarzalne tematy związane z reklamacją, awarią czy transakcją mogą zostać zautomatyzowane
„Wszystkie dane i historia kontaktu w jednym miejscu pozwala nam na indywidualne podejście do Klienta, co przekłada się na zadowolenie naszych Kontrahentów.”