🟡 Doświadczenie    🟠 Elastyczność    🟣 Wsparcie Techniczne

Zwiększaj przychody z Focus Contact Center

Zarządzaj obsługą klienta z 1 miejsca poprzez kontrolę sposobu i jakości obsługi klientów | leadów | potencjalnych klientów

ZAUFALI NAM: 

Efektywnie docieraj do Klientów

⚫️   Sprzedawaj więcej udostępniając Klientom dodatkowe kanały komunikacji (telefon, e-mail, sms, chat, Site Call, formularz www)
⚫️   Skutecznie obsługuj dostępne kanały komunikacji – wszystko w ramach jednej, intuicyjnej platformy
⚫️   Nie trać leadów – pierwszy zadzwoń do Klienta
⚫️   Buduj wiedzę o swoich Klientach aby w przyszłości personalizować ofertę
⚫️   Wyeliminuj błędy w rozmowach z potencjalnymi Klientami tworząc skrypty rozmów
⚫️   Poprawiaj terminowość kontaktów ustawiając alerty przypominające o konieczności ponownego kontaktu
⚫️   Optymalizuj koszty poprzez skrócenie czasu oczekiwania na połączenie z konsultantem

Efektywnie docieraj do Klientów

⚫️   Sprzedawaj więcej udostępniając Klientom dodatkowe kanały komunikacji (telefon, e-mail, sms, chat, Site Call, formularz www)
⚫️   Skutecznie obsługuj dostępne kanały komunikacji – wszystko w ramach jednej, intuicyjnej platformy
⚫️   Nie trać leadów – pierwszy zadzwoń do Klienta
⚫️   Buduj wiedzę o swoich Klientach aby w przyszłości personalizować ofertę
⚫️   Wyeliminuj błędy w rozmowach z potencjalnymi Klientami tworząc skrypty rozmów
⚫️   Poprawiaj terminowość kontaktów ustawiając alerty przypominające o konieczności ponownego kontaktu
⚫️   Optymalizuj koszty poprzez skrócenie czasu oczekiwania na połączenie z konsultantem

Efekty z naszych wdrożeń

Nasi klienci zyskali znakomite korzyści dzięki wdrożeniu naszego systemu. Oto kilka kluczowych wyników, które osiągnęliśmy, wprowadzając nasze rozwiązania:

⚫️   100% Zarejestrowanych Zgłoszeń: Teraz nasi klienci mogą być pewni, że żaden problem nie zostanie pominięty, ponieważ każde zgłoszenie jest rejestrowane.

⚫️   Skrócony Czas Obsługi Zgłoszeń o 63%: Dzięki naszemu systemowi, obsługa zgłoszeń jest znacznie szybsza, co przekłada się na zadowolenie klientów.

⚫️   65% Skrócenie Czasu Oczekiwania na Połączenie z Pracownikiem: Nasz system pozwala klientom jeszcze szybciej uzyskać połączenie z naszymi ekspertami.

Monitoruj wskaźniki, generuj raporty i analizuj dane

⚫️   Korzystając z interaktywnych dashboardów monitoruj na żywo liczbę połączeń i efekty rozmów
⚫️   Zwiększ kontrolę nad pracownikami zdalnymi
⚫️   Skracaj czas rozmów gromadząc wszystkie interakcje z Klientami i notatki z rozmów na jednej czytelnej karcie Klienta
⚫️   Zmniejszaj ryzyko utraty połączeń od Klientów monitorując wszystkie kanały komunikacji
⚫️   Zagwarantuj Klientom terminowość kontaktu w umówionym terminie
⚫️   Wykorzystuj nagrywanie rozmów by zapewnić swoim Klientom najwyższą jakość obsługi

Monitoruj wskaźniki, generuj raporty i analizuj dane

⚫️   Korzystając z interaktywnych dashboardów monitoruj na żywo liczbę połączeń i efekty rozmów
⚫️   Zwiększ kontrolę nad pracownikami zdalnymi
⚫️   Skracaj czas rozmów gromadząc wszystkie interakcje z Klientami i notatki z rozmów na jednej czytelnej karcie Klienta
⚫️   Zmniejszaj ryzyko utraty połączeń od Klientów monitorując wszystkie kanały komunikacji
⚫️   Zagwarantuj Klientom terminowość kontaktu w umówionym terminie
⚫️   Wykorzystuj nagrywanie rozmów by zapewnić swoim Klientom najwyższą jakość obsługi

.

Zwiększaj efektywność konsultantów

⚫️   Wykorzystuj posiadaną bazę Klientów uruchamiając kampanie wychodzące dotyczące oferty produktowej
⚫️   Zwiększaj tempo wydzwaniania leadów wybierając odpowiedni “tryb wydzwaniania”
⚫️   Zwiększaj aktywność sprzedażową poprzez dedykowane funkcjonalności systemu (np. predictive, Site Call, nagrywanie rozmów, skrypty rozmów, automatyczne oddzwanianie, tworzenie notatek)
⚫️   Skracaj do minimum czas oczekiwania na połączenie z Klientem
⚫️   Poprawiaj wydajność konsultantów dając im możliwość pracy w wielu kampaniach jednocześnie
⚫️   Zwiększaj szanse na sprzedaż automatycznie przydzielając rekordy do konsultantów o odpowiednich umiejętnościach

Zwiększaj efektywność konsultantów

⚫️   Wykorzystuj posiadaną bazę Klientów uruchamiając kampanie wychodzące dotyczące oferty produktowej
⚫️   Zwiększaj tempo wydzwaniania leadów wybierając odpowiedni “tryb wydzwaniania”
⚫️   Zwiększaj aktywność sprzedażową poprzez dedykowane funkcjonalności systemu (np. predictive, Site Call, nagrywanie rozmów, skrypty rozmów, automatyczne oddzwanianie, tworzenie notatek)
⚫️   Skracaj do minimum czas oczekiwania na połączenie z Klientem
⚫️   Poprawiaj wydajność konsultantów dając im możliwość pracy w wielu kampaniach jednocześnie
⚫️   Zwiększaj szanse na sprzedaż automatycznie przydzielając rekordy do konsultantów o odpowiednich umiejętnościach

🟣 Wsparcie Techniczne    🟠 Elastyczność    🟡 Systemem CRM, ERP, CMS

W ramach systemu otrzymujesz
ponad 30 gotowych integracji z innymi systemami

Dowiedz się dlaczego Focus Contact Center jest najlepszą platformą do szybkiej poprawy wyników

Wyrażam zgodę na otrzymanie informacji handlowej na podany numer telefonu lub e-mail.

Klikając  „Wyślij wiadomość" oświadczasz, że zapoznałeś się z informacjami na temat przetwarzania danych osobowych, które znajdują się tutaj.