Poznaj FCC – Nowoczesne Oprogramowanie do Call Center

Nasze oprogramowanie do call center zaprojektowaliśmy tak, aby Twój kontakt z klientem był zawsze na najwyższym poziomie, a wszystkie kanały komunikacji znajdowały się w jednym miejscu. Z naszym rozwiązaniem obsługa i sprzedaż w Twojej firmie zyska nową jakość.

Zaufali nam:

Oprogramowanie dla Call Center to narzędzie, które zapewni obsługę klientów na najwyższym poziomie

Oprogramowanie dla call center Focus Contact Center pozwala gromadzić dane o klientach ze wszystkich kanałów komunikacji, takich jak telefon, e-mail, sms, czat czy strona www. Twój zespół ma dostęp do pełnych informacji o kliencie w ramach jednego systemu, z którego korzysta poprzez przeglądarkę internetową. Takie rozwiązanie pozwala nie tylko na weryfikację klienta z dowolnego miejsca, ale także na wykonywanie i odbieranie połączeń, wysyłkę wiadomości e-mail i SMS oraz na tworzenie zestawień wyników kontaktu z klientami i dodawanie notatek – wszystko to w jednym, intuicyjnym systemie, dzięki czemu jesteś w stanie personalizować ofertę. 

pełny monitoring połączeń przychodzących i wychodzących

nowoczesny i inteligentny IVR, pozwalający kierować połączenia do odpowiednich konsultantów
dostęp do historii komunikacji z klientem we wszystkich kanałach

system zapowiedzi głosowych

możliwość przypisywania agentów do określonych typów zgłoszeń

ocena i nagrywanie rozmów konsultantów 

kolejkowanie połączeń i oddzwonień

FCC New Format
FCC New Format

Oprogramowanie dla Call Center to narzędzie, które zapewni obsługę klientów na najwyższym poziomie

Oprogramowanie Focus Contact Center pozwala gromadzić dane o klientach ze wszystkich kanałów komunikacji, takich jak telefon, e-mail, sms, czat czy strona www. Twój zespół ma dostęp do pełnych informacji o kliencie w ramach jednego systemu, z którego korzysta poprzez przeglądarkę internetową. Takie rozwiązanie pozwala nie tylko na weryfikację klienta z dowolnego miejsca, ale także na wykonywanie i odbieranie połączeń, wysyłkę wiadomości e-mail i SMS oraz na tworzenie zestawień wyników kontaktu z klientami i dodawanie notatek – wszystko to w jednym, intuicyjnym systemie, dzięki czemu jesteś w stanie personalizować ofertę. 

pełny monitoring połączeń przychodzących i wychodzących

nowoczesny i inteligentny IVR, pozwalający kierować połączenia do odpowiednich konsultantów
dostęp do historii komunikacji z klientem we wszystkich kanałach

system zapowiedzi głosowych

możliwość przypisywania agentów do określonych typów zgłoszeń

ocena i nagrywanie rozmów konsultantów 

kolejkowanie połączeń i oddzwonień

FCC New Format

Popraw jakość obsługi klientów

Zdobądź nowych klientów i podnieś wartość obecnych

Oprogramowanie Focus Contact Center poprawia jakość wykonywanych (outbound) i odbieranych (inbound) połączeń. Poprzez prosty i przyjazny w obsłudze system IVR (system zapowiedzi głosowych) jesteś w stanie stworzyć ścieżki, którymi klient będzie kierowany do odpowiedniego działu. Korzystając z IVR, wiesz, kto do Ciebie dzwoni, więc możesz skierować klienta do odpowiedniego konsultanta, bazując na wymaganych do obsługi umiejętnościach czy też relacjach z klientem.

obsłuż leady sprzedażowe dowolnym kanałem komunikacji 

dzięki zgromadzonej wiedzy o kliencie zaproponuj dodatkowe usługi lub produkty 

zaplanuj kontakt z klientem w dogodnym dla niego czasie 

dopasuj kanał komunikacji do preferencji klienta 

pogrupuj bazę klientów, ustal priorytety i sprzedawaj więcej 

Popraw jakość obsługi klientów

Zdobądź nowych klientów i podnieś wartość obecnych

Oprogramowanie Focus Contact Center poprawia jakość wykonywanych (outbound) i odbieranych (inbound) połączeń. Poprzez prosty i przyjazny w obsłudze system IVR (system zapowiedzi głosowych) jesteś w stanie stworzyć ścieżki, którymi klient będzie kierowany do odpowiedniego działu. Korzystając z IVR, wiesz, kto do Ciebie dzwoni, więc możesz skierować klienta do odpowiedniego konsultanta, bazując na wymaganych do obsługi umiejętnościach czy też relacjach z klientem.

obsłuż leady sprzedażowe dowolnym kanałem komunikacji 

dzięki zgromadzonej wiedzy o kliencie zaproponuj dodatkowe usługi lub produkty 

zaplanuj kontakt z klientem w dogodnym dla niego czasie 

dopasuj kanał komunikacji do preferencji klienta 

pogrupuj bazę klientów, ustal priorytety i sprzedawaj więcej 

100% ZAREJESTROWANYCH ZGŁOSZEŃ

65% O TYLE CZASU NASI KLIENCI SKRÓCILI CZAS OCZEKIWANIA NA POŁĄCZENIE Z PRACOWNIKIEM

63% O TYLE CZASU NASI KLIENCI SKRÓCILI CZAS OBSŁUGI POŁĄCZEŃ

Nasi klienci rejestrują teraz wszystkie połączenia wychodzące i przychodzące
30% wzrostu konwersji klientów, którzy przeszli na rozwiązanie FCC

Analizy i raportowanie

Oprogramowanie Focus Contact Center umożliwia przygotowanie spersonalizowanych raportów, dotyczących czasu i liczby połączeń oraz ich efektów. Wszystkie raporty są generowane w czasie rzeczywistym, dzięki czemu możesz na bieżąco reagować na wszelkie nieprawidłowości, sprawdzać czas obsługi klienta i weryfikować uzupełnianie danych po rozmowie z klientem, by usprawnić działania, które nie przekładają się na sprzedaż Twoich produktów i usług.

FCC New Format

Analizy i raportowanie

Oprogramowanie Focus Contact Center umożliwia przygotowanie spersonalizowanych raportów, dotyczących czasu i liczby połączeń oraz ich efektów. Wszystkie raporty są generowane w czasie rzeczywistym, dzięki czemu możesz na bieżąco reagować na wszelkie nieprawidłowości, sprawdzać czas obsługi klienta i weryfikować uzupełnianie danych po rozmowie z klientem, by usprawnić działania, które nie przekładają się na sprzedaż Twoich produktów i usług.

.

FCC New Format

Sprawniejsze zarządzanie i komunikacją w zespole

Dzięki monitoringowi bieżącej pracy agentów jesteś w stanie zarządzać ich aktywnościami, m.in. poprzez definiowanie i wyznaczanie przerw w taki sposób, by kampanie działały nieprzerwanie. Oprogramowanie Focus Contact Center umożliwia też nagrywanie i weryfikację prowadzonych rozmów, dzięki czemu możesz nie tylko oceniać pracę Twoich konsultantów, ale także szkolić ich podczas prowadzonych przez nich rozmów, a nagrania możesz udostępniać i wykorzystywać podczas wdrożeń nowych pracowników.

Sprawniejsze zarządzanie i komunikacją w zespole

Dzięki monitoringowi bieżącej pracy agentów jesteś w stanie zarządzać ich aktywnościami, m.in. poprzez definiowanie i wyznaczanie przerw w taki sposób, by kampanie działały nieprzerwanie. Oprogramowanie Focus Contact Center umożliwia też nagrywanie i weryfikację prowadzonych rozmów, dzięki czemu możesz nie tylko oceniać pracę Twoich konsultantów, ale także szkolić ich podczas prowadzonych przez nich rozmów, a nagrania możesz udostępniać i wykorzystywać podczas wdrożeń nowych pracowników.

.

🟣 Wsparcie Techniczne    🟠 Elastyczność    🟡 Systemem CRM, ERP, CMS

 

W ramach systemu otrzymujesz ponad 30 gotowych integracji z innymi systemami

Platforma Focus Contact Center umożliwia integrację z ponad trzydziestoma najpopularniejszymi systemami CRM i e-commerce.
Dodatkowo w ramach naszego systemu istnieje możliwość integracji z innymi systemami z wykorzystaniem API.

Zobaczysz jak system usprawni obsługę Twoich klientów i otrzymasz
wycenę

  • United States+1
  • United Kingdom+44
  • Afghanistan+93
  • Albania+355
  • Algeria+213
  • American Samoa+1
  • Andorra+376
  • Angola+244
  • Anguilla+1
  • Antigua & Barbuda+1
  • Argentina+54
  • Armenia+374
  • Aruba+297
  • Ascension Island+247
  • Australia+61
  • Austria+43
  • Azerbaijan+994
  • Bahamas+1
  • Bahrain+973
  • Bangladesh+880
  • Barbados+1
  • Belarus+375
  • Belgium+32
  • Belize+501
  • Benin+229
  • Bermuda+1
  • Bhutan+975
  • Bolivia+591
  • Bosnia & Herzegovina+387
  • Botswana+267
  • Brazil+55
  • British Indian Ocean Territory+246
  • British Virgin Islands+1
  • Brunei+673
  • Bulgaria+359
  • Burkina Faso+226
  • Burundi+257
  • Cambodia+855
  • Cameroon+237
  • Canada+1
  • Cape Verde+238
  • Caribbean Netherlands+599
  • Cayman Islands+1
  • Central African Republic+236
  • Chad+235
  • Chile+56
  • China+86
  • Christmas Island+61
  • Cocos (Keeling) Islands+61
  • Colombia+57
  • Comoros+269
  • Congo - Brazzaville+242
  • Congo - Kinshasa+243
  • Cook Islands+682
  • Costa Rica+506
  • Croatia+385
  • Cuba+53
  • Curaçao+599
  • Cyprus+357
  • Czech Republic+420
  • Côte d’Ivoire+225
  • Denmark+45
  • Djibouti+253
  • Dominica+1
  • Dominican Republic+1
  • Ecuador+593
  • Egypt+20
  • El Salvador+503
  • Equatorial Guinea+240
  • Eritrea+291
  • Estonia+372
  • Eswatini+268
  • Ethiopia+251
  • Falkland Islands+500
  • Faroe Islands+298
  • Fiji+679
  • Finland+358
  • France+33
  • French Guiana+594
  • French Polynesia+689
  • Gabon+241
  • Gambia+220
  • Georgia+995
  • Germany+49
  • Ghana+233
  • Gibraltar+350
  • Greece+30
  • Greenland+299
  • Grenada+1
  • Guadeloupe+590
  • Guam+1
  • Guatemala+502
  • Guernsey+44
  • Guinea+224
  • Guinea-Bissau+245
  • Guyana+592
  • Haiti+509
  • Honduras+504
  • Hong Kong+852
  • Hungary+36
  • Iceland+354
  • India+91
  • Indonesia+62
  • Iran+98
  • Iraq+964
  • Ireland+353
  • Isle of Man+44
  • Israel+972
  • Italy+39
  • Jamaica+1
  • Japan+81
  • Jersey+44
  • Jordan+962
  • Kazakhstan+7
  • Kenya+254
  • Kiribati+686
  • Kosovo+383
  • Kuwait+965
  • Kyrgyzstan+996
  • Laos+856
  • Latvia+371
  • Lebanon+961
  • Lesotho+266
  • Liberia+231
  • Libya+218
  • Liechtenstein+423
  • Lithuania+370
  • Luxembourg+352
  • Macau+853
  • Madagascar+261
  • Malawi+265
  • Malaysia+60
  • Maldives+960
  • Mali+223
  • Malta+356
  • Marshall Islands+692
  • Martinique+596
  • Mauritania+222
  • Mauritius+230
  • Mayotte+262
  • Mexico+52
  • Micronesia+691
  • Moldova+373
  • Monaco+377
  • Mongolia+976
  • Montenegro+382
  • Montserrat+1
  • Morocco+212
  • Mozambique+258
  • Myanmar (Burma)+95
  • Namibia+264
  • Nauru+674
  • Nepal+977
  • Netherlands+31
  • New Caledonia+687
  • New Zealand+64
  • Nicaragua+505
  • Niger+227
  • Nigeria+234
  • Niue+683
  • Norfolk Island+672
  • North Korea+850
  • North Macedonia+389
  • Northern Mariana Islands+1
  • Norway+47
  • Oman+968
  • Pakistan+92
  • Palau+680
  • Palestine+970
  • Panama+507
  • Papua New Guinea+675
  • Paraguay+595
  • Peru+51
  • Philippines+63
  • Poland+48
  • Portugal+351
  • Puerto Rico+1
  • Qatar+974
  • Romania+40
  • Russia+7
  • Rwanda+250
  • Réunion+262
  • Samoa+685
  • San Marino+378
  • Saudi Arabia+966
  • Senegal+221
  • Serbia+381
  • Seychelles+248
  • Sierra Leone+232
  • Singapore+65
  • Sint Maarten+1
  • Slovakia+421
  • Slovenia+386
  • Solomon Islands+677
  • Somalia+252
  • South Africa+27
  • South Korea+82
  • South Sudan+211
  • Spain+34
  • Sri Lanka+94
  • St Barthélemy+590
  • St Helena+290
  • St Kitts & Nevis+1
  • St Lucia+1
  • St Martin+590
  • St Pierre & Miquelon+508
  • St Vincent & Grenadines+1
  • Sudan+249
  • Suriname+597
  • Svalbard & Jan Mayen+47
  • Sweden+46
  • Switzerland+41
  • Syria+963
  • São Tomé & Príncipe+239
  • Taiwan+886
  • Tajikistan+992
  • Tanzania+255
  • Thailand+66
  • Timor-Leste+670
  • Togo+228
  • Tokelau+690
  • Tonga+676
  • Trinidad & Tobago+1
  • Tunisia+216
  • Turkey+90
  • Turkmenistan+993
  • Turks & Caicos Islands+1
  • Tuvalu+688
  • US Virgin Islands+1
  • Uganda+256
  • Ukraine+380
  • United Arab Emirates+971
  • United Kingdom+44
  • United States+1
  • Uruguay+598
  • Uzbekistan+998
  • Vanuatu+678
  • Vatican City+39
  • Venezuela+58
  • Vietnam+84
  • Wallis & Futuna+681
  • Western Sahara+212
  • Yemen+967
  • Zambia+260
  • Zimbabwe+263
  • Åland Islands+358
Wyrażam zgodę na otrzymanie informacji handlowej na podany numer telefonu lub e-mail.

Klikając  „Wyślij wiadomość" oświadczasz, że zapoznałeś się z informacjami na temat przetwarzania danych osobowych, które znajdują się tutaj.

Wyrażam zgodę na przekazywanie przez Focus Telecom Polska Sp. z o.o z siedzibą w Warszawie treści dotyczących produktów lub usług oferowanych przez Focus Telecom Polska Sp. z o.o na podany przeze mnie numer telefonu lub e-mail. Jestem świadom, że w każdej chwili mogę wycofać swoją zgodę.