🟡 Doświadczenie    🟠 Elastyczność    🟣 Wsparcie Techniczne

Poznaj Focus AI inteligentne narzędzie do obsługi klientów

Wykorzystaj sztuczną inteligencję do szybkiego i skutecznego rozwiązywania spraw klientów i zoptymalizuj proces obsługi wykorzystując voiceboty, chatboty.

Focus AI

🟡 Doświadczenie    🟠 Elastyczność    🟣 Wsparcie Techniczne

Poznaj Focus AI inteligentne narzędzie do obsługi klientów

Wykorzystaj sztuczną inteligencję do szybkiego i skutecznego rozwiązywania spraw klientów i zoptymalizuj proces obsługi wykorzystując voiceboty, chatboty.

Focus AI

Zaufali nam:

Focus AI prezentuje: inteligentne chatboty i voiceboty, które zmieniają zasady gry w biznesie

Focus AI

Poprawa satysfakcji klienta

Focus AI zapewnia szybką i skuteczną reakcję na potrzeby klientów, co pozytywnie wpływa na ich doświadczenia i satysfakcję z obsługi.

Focus AI

Obsługa klienta 24/7

Dzięki Focus AI Twoja firma będzie mogła obsługiwać klientów o każdej porze dnia i nocy, więc klienci w dowolnym momencie otrzymają potrzebne wsparcie.

Focus AI

Nowe możliwości rozwoju

Focus AI pozwoli Ci skoncentrować się na innych aspektach rozwoju Twojej firmy, przejmując codzienne, powtarzalne zapytania.

Focus AI

Oszczędność czasu i pieniędzy

Automatyzacja procesów pozwoli Ci usprawnić każde działanie i optymalnie wykorzystać zasoby ludzkie, co w efekcie zmniejszy koszty obsługi.

Jak to działa?

Twórz zaawansowanych wirtualnych asystentów w kilku prostych krokach!

Focus AI to narzędzie, które pozwoli Ci projektować konwersacje klientów z botami bez konieczności użycia kodu programistycznego. Wystarczy kilka ruchów, aby stworzyć wirtualnego asystenta, który pomoże Ci w obsłudze klientów i podnoszeniu ich zaangażowania.

Focus AI
Focus AI

Twórz zaawansowanych wirtualnych asystentów w kilku prostych krokach!

Focus AI to narzędzie, które pozwoli Ci projektować konwersacje klientów z botami bez konieczności użycia kodu programistycznego. Wystarczy kilka ruchów, aby stworzyć wirtualnego asystenta, który pomoże Ci w obsłudze klientów i podnoszeniu ich zaangażowania.

Focus AI

Jak sztuczna inteligencja wykorzystuje różne technologie do prowadzenia rozmów przypominających te ludzkie?

 

  • Voice Bot wykorzystuje automatyczne rozpoznawanie mowy i przetwarzanie języka naturalnego do interpretacji zapytań użytkownika, a następnie odwołuje się do bazy danych, by skonstruować odpowiedni komunikat zwrotny.
  • Chat Bot funkcjonuje podobnie, z tą różnicą, że nie wykorzystuje rozpoznawania mowy. Komunikacja odbywa się poprzez tekst, gdzie AI analizuje wprowadzone zapytania, wyszukuje niezbędne informacje w bazie danych i generuje odpowiedź tekstową.
Focus AI

Łatwe wdrożenie

Zależało nam, by stworzone przez nas rozwiązanie nie tylko pozwalało na szybką implementację, ale przede wszystkim było dostępne dla osób, które nie posiadają specjalistycznej wiedzy technicznej. Focus AI daje możliwość korzystania przez klientów z gotowych szablonów, a funkcja Drag&Drop pozwala na szybkie tworzenie nowych ścieżek komunikacji bez konieczności kodowania.

Focus AI

Nie tylko sztuczna inteligencja

Voice Bot i Chat Bot dostępny w ramach Focus AI zapewnia doskonałą interakcję z klientami bez względu na język, w którym prowadzona jest komunikacja z zachowaniem kontekstu rozmowy. Dzięki możliwościom, jakie daje sztuczna inteligencja, m.in. analizie języka naturalnego i uczeniu maszynowemu, nasze rozwiązanie pozwala na prowadzenie spójnych dialogów z klientami, zarówno jeśli chodzi o połączenia głosowe, jak i chat, udzielając trafnych i spójnych odpowiedzi.

Focus AI

Jak sztuczna inteligencja wykorzystuje różne technologie do prowadzenia rozmów przypominających te ludzkie?

 

  • Voice Bot wykorzystuje automatyczne rozpoznawanie mowy i przetwarzanie języka naturalnego do interpretacji zapytań użytkownika, a następnie odwołuje się do bazy danych, by skonstruować odpowiedni komunikat zwrotny.
  • Chat Bot funkcjonuje podobnie, z tą różnicą, że nie wykorzystuje rozpoznawania mowy. Komunikacja odbywa się poprzez tekst, gdzie AI analizuje wprowadzone zapytania, wyszukuje niezbędne informacje w bazie danych i generuje odpowiedź tekstową.

Łatwe wdrożenie

Zależało nam, by stworzone przez nas rozwiązanie nie tylko pozwalało na szybką implementację, ale przede wszystkim było dostępne dla osób, które nie posiadają specjalistycznej wiedzy technicznej. Focus AI daje możliwość korzystania przez klientów z gotowych szablonów, a funkcja Drag&Drop pozwala na szybkie tworzenie nowych ścieżek komunikacji bez konieczności kodowania.

Focus AI
Focus AI

Nie tylko sztuczna inteligencja

Voice Bot i Chat Bot dostępny w ramach Focus AI zapewnia doskonałą interakcję z klientami bez względu na język, w którym prowadzona jest komunikacja z zachowaniem kontekstu rozmowy. Dzięki możliwościom, jakie daje sztuczna inteligencja, m.in. analizie języka naturalnego i uczeniu maszynowemu, nasze rozwiązanie pozwala na prowadzenie spójnych dialogów z klientami, zarówno jeśli chodzi o połączenia głosowe, jak i chat, udzielając trafnych i spójnych odpowiedzi.

Z kim się integrujemy?

Focus AI

Skontaktuj się z nami

0 z maksymalnej liczby 155 znaków.
0 z maksymalnej liczby 155 znaków.
  • United States+1
  • United Kingdom+44
  • Afghanistan+93
  • Albania+355
  • Algeria+213
  • American Samoa+1
  • Andorra+376
  • Angola+244
  • Anguilla+1
  • Antigua & Barbuda+1
  • Argentina+54
  • Armenia+374
  • Aruba+297
  • Ascension Island+247
  • Australia+61
  • Austria+43
  • Azerbaijan+994
  • Bahamas+1
  • Bahrain+973
  • Bangladesh+880
  • Barbados+1
  • Belarus+375
  • Belgium+32
  • Belize+501
  • Benin+229
  • Bermuda+1
  • Bhutan+975
  • Bolivia+591
  • Bosnia & Herzegovina+387
  • Botswana+267
  • Brazil+55
  • British Indian Ocean Territory+246
  • British Virgin Islands+1
  • Brunei+673
  • Bulgaria+359
  • Burkina Faso+226
  • Burundi+257
  • Cambodia+855
  • Cameroon+237
  • Canada+1
  • Cape Verde+238
  • Caribbean Netherlands+599
  • Cayman Islands+1
  • Central African Republic+236
  • Chad+235
  • Chile+56
  • China+86
  • Christmas Island+61
  • Cocos (Keeling) Islands+61
  • Colombia+57
  • Comoros+269
  • Congo - Brazzaville+242
  • Congo - Kinshasa+243
  • Cook Islands+682
  • Costa Rica+506
  • Croatia+385
  • Cuba+53
  • Curaçao+599
  • Cyprus+357
  • Czechia+420
  • Côte d’Ivoire+225
  • Denmark+45
  • Djibouti+253
  • Dominica+1
  • Dominican Republic+1
  • Ecuador+593
  • Egypt+20
  • El Salvador+503
  • Equatorial Guinea+240
  • Eritrea+291
  • Estonia+372
  • Eswatini+268
  • Ethiopia+251
  • Falkland Islands+500
  • Faroe Islands+298
  • Fiji+679
  • Finland+358
  • France+33
  • French Guiana+594
  • French Polynesia+689
  • Gabon+241
  • Gambia+220
  • Georgia+995
  • Germany+49
  • Ghana+233
  • Gibraltar+350
  • Greece+30
  • Greenland+299
  • Grenada+1
  • Guadeloupe+590
  • Guam+1
  • Guatemala+502
  • Guernsey+44
  • Guinea+224
  • Guinea-Bissau+245
  • Guyana+592
  • Haiti+509
  • Honduras+504
  • Hong Kong SAR China+852
  • Hungary+36
  • Iceland+354
  • India+91
  • Indonesia+62
  • Iran+98
  • Iraq+964
  • Ireland+353
  • Isle of Man+44
  • Israel+972
  • Italy+39
  • Jamaica+1
  • Japan+81
  • Jersey+44
  • Jordan+962
  • Kazakhstan+7
  • Kenya+254
  • Kiribati+686
  • Kosovo+383
  • Kuwait+965
  • Kyrgyzstan+996
  • Laos+856
  • Latvia+371
  • Lebanon+961
  • Lesotho+266
  • Liberia+231
  • Libya+218
  • Liechtenstein+423
  • Lithuania+370
  • Luxembourg+352
  • Macao SAR China+853
  • Madagascar+261
  • Malawi+265
  • Malaysia+60
  • Maldives+960
  • Mali+223
  • Malta+356
  • Marshall Islands+692
  • Martinique+596
  • Mauritania+222
  • Mauritius+230
  • Mayotte+262
  • Mexico+52
  • Micronesia+691
  • Moldova+373
  • Monaco+377
  • Mongolia+976
  • Montenegro+382
  • Montserrat+1
  • Morocco+212
  • Mozambique+258
  • Myanmar (Burma)+95
  • Namibia+264
  • Nauru+674
  • Nepal+977
  • Netherlands+31
  • New Caledonia+687
  • New Zealand+64
  • Nicaragua+505
  • Niger+227
  • Nigeria+234
  • Niue+683
  • Norfolk Island+672
  • North Korea+850
  • North Macedonia+389
  • Northern Mariana Islands+1
  • Norway+47
  • Oman+968
  • Pakistan+92
  • Palau+680
  • Palestinian Territories+970
  • Panama+507
  • Papua New Guinea+675
  • Paraguay+595
  • Peru+51
  • Philippines+63
  • Poland+48
  • Portugal+351
  • Puerto Rico+1
  • Qatar+974
  • Romania+40
  • Russia+7
  • Rwanda+250
  • Réunion+262
  • Samoa+685
  • San Marino+378
  • Saudi Arabia+966
  • Senegal+221
  • Serbia+381
  • Seychelles+248
  • Sierra Leone+232
  • Singapore+65
  • Sint Maarten+1
  • Slovakia+421
  • Slovenia+386
  • Solomon Islands+677
  • Somalia+252
  • South Africa+27
  • South Korea+82
  • South Sudan+211
  • Spain+34
  • Sri Lanka+94
  • St. Barthélemy+590
  • St. Helena+290
  • St. Kitts & Nevis+1
  • St. Lucia+1
  • St. Martin+590
  • St. Pierre & Miquelon+508
  • St. Vincent & Grenadines+1
  • Sudan+249
  • Suriname+597
  • Svalbard & Jan Mayen+47
  • Sweden+46
  • Switzerland+41
  • Syria+963
  • São Tomé & Príncipe+239
  • Taiwan+886
  • Tajikistan+992
  • Tanzania+255
  • Thailand+66
  • Timor-Leste+670
  • Togo+228
  • Tokelau+690
  • Tonga+676
  • Trinidad & Tobago+1
  • Tunisia+216
  • Turkey+90
  • Turkmenistan+993
  • Turks & Caicos Islands+1
  • Tuvalu+688
  • U.S. Virgin Islands+1
  • Uganda+256
  • Ukraine+380
  • United Arab Emirates+971
  • United Kingdom+44
  • United States+1
  • Uruguay+598
  • Uzbekistan+998
  • Vanuatu+678
  • Vatican City+39
  • Venezuela+58
  • Vietnam+84
  • Wallis & Futuna+681
  • Western Sahara+212
  • Yemen+967
  • Zambia+260
  • Zimbabwe+263
  • Åland Islands+358
Administratorem Twoich danych osobowych jest Focus Telecom Polska S.A. Celem przetwarzania danych jest prowadzenie działań marketingowych. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności - tutaj