Oprogramowanie Call Center – zwiększa zadowolenie klientów, podnosi wydajność firmy

 

Wybierz kompleksowe rozwiązanie, które pozwala Twojej firmie na szybszą i sprawniejszą komunikację z klientami w każdym kanale komunikacji – telefon, mail, chat, sms, social media. 

Zaufali nam

Buduj relacje z klientami z oprogramowaniem Call Center

Usprawnij każdy etap komunikacji – od szybkiego odbierania zgłoszeń po spersonalizowaną obsługę, która odpowiada na indywidualne potrzeby klientów.

Dzięki integracji wszystkich kanałów komunikacji – telefon, mail, chat, SMS, social media, voice bot i chat bot – w jednym miejscu, zyskujesz pełną kontrolę nad kontaktem z klientami. Automatyzacja procesów zapewni im profesjonalne wsparcie, a Twojej firmie lojalność i pozytywne opinie. To właśnie te elementy napędzą rozwój Twojego biznesu!

Oprogramowanie call center FCC
Oprogramowanie call center FCC

Oprogramowanie dla Call Center to narzędzie, które zapewni obsługę klientów na najwyższym poziomie

Oprogramowanie Focus Contact Center pozwala gromadzić dane o klientach ze wszystkich kanałów komunikacji, takich jak telefon, e-mail, sms, czat czy strona www. Twój zespół ma dostęp do pełnych informacji o kliencie w ramach jednego systemu, z którego korzysta poprzez przeglądarkę internetową. Takie rozwiązanie pozwala nie tylko na weryfikację klienta z dowolnego miejsca, ale także na wykonywanie i odbieranie połączeń, wysyłkę wiadomości e-mail i SMS oraz na tworzenie zestawień wyników kontaktu z klientami i dodawanie notatek – wszystko to w jednym, intuicyjnym systemie, dzięki czemu jesteś w stanie personalizować ofertę. 

pełny monitoring połączeń przychodzących i wychodzących

nowoczesny i inteligentny IVR, pozwalający kierować połączenia do odpowiednich konsultantów
dostęp do historii komunikacji z klientem we wszystkich kanałach

system zapowiedzi głosowych

możliwość przypisywania agentów do określonych typów zgłoszeń

ocena i nagrywanie rozmów konsultantów 

kolejkowanie połączeń i oddzwonień

SLA

Zautomatyzuj procesy obsługi klienta

Przyspiesz i uprość każdy etap obsługi – od automatycznego przydzielania zgłoszeń po błyskawiczne odpowiedzi na powtarzalne pytania klientów.

Dzięki automatyzacji procesów Twoi konsultanci zyskają więcej czasu na skomplikowane sprawy, a klienci otrzymują szybkie i precyzyjne wsparcie. To oszczędność czasu, redukcja kosztów i wyższa satysfakcja, które przełożą się na lepsze wyniki Twojego biznesu.

Popraw jakość obsługi klientów

Zdobądź nowych klientów i podnieś wartość obecnych

Oprogramowanie Focus Contact Center poprawia jakość wykonywanych (outbound) i odbieranych (inbound) połączeń. Poprzez prosty i przyjazny w obsłudze system IVR (system zapowiedzi głosowych) jesteś w stanie stworzyć ścieżki, którymi klient będzie kierowany do odpowiedniego działu. Korzystając z IVR, wiesz, kto do Ciebie dzwoni, więc możesz skierować klienta do odpowiedniego konsultanta, bazując na wymaganych do obsługi umiejętnościach czy też relacjach z klientem.

obsłuż leady sprzedażowe dowolnym kanałem komunikacji 

dzięki zgromadzonej wiedzy o kliencie zaproponuj dodatkowe usługi lub produkty 

zaplanuj kontakt z klientem w dogodnym dla niego czasie 

dopasuj kanał komunikacji do preferencji klienta 

pogrupuj bazę klientów, ustal priorytety i sprzedawaj więcej 

Co zyskują nasi klienci?

100%

ZAREJESTROWANYCH ZGŁOSZEŃ

65%

KRÓTSZY CZAS OCZEKIWANIA NA POŁĄCZENIE

63%

KRÓTSZY CZAS OBSŁUGI POŁĄCZEŃ

Dzięki wdrożeniu naszego oprogramowania klienci nie tylko poprawili efektywność obsługi,
ale również znacząco zwiększyli zadowolenie swoich klientów, skracając czas oczekiwania i usprawniając cały proces komunikacji.

Analizy i raporty w Twoich rękach

FCC – Call Center umożliwia tworzenie raportów idealnie dopasowanych do Twoich potrzeb. Możesz śledzić czas i liczbę połączeń, wyniki rozmów, liczbę klientów oczekujących na połączenie oraz status zgłoszeń – otwartych i zamkniętych.

Wszystko generowane jest w czasie rzeczywistym, co daje Ci pełną kontrolę nad obsługą klienta. Monitoruj czas rozmów, analizuj efektywność działań i upewnij się, że dane po każdej rozmowie są zawsze uzupełniane.

Zyskaj narzędzia, które pozwolą Ci błyskawicznie reagować na problemy i eliminować procesy, które nie wspierają Twojej sprzedaży.

cold calling

Analizy i raportowanie

Oprogramowanie Focus Contact Center umożliwia przygotowanie spersonalizowanych raportów, dotyczących czasu i liczby połączeń oraz ich efektów. Wszystkie raporty są generowane w czasie rzeczywistym, dzięki czemu możesz na bieżąco reagować na wszelkie nieprawidłowości, sprawdzać czas obsługi klienta i weryfikować uzupełnianie danych po rozmowie z klientem, by usprawnić działania, które nie przekładają się na sprzedaż Twoich produktów i usług.

.

Harmonogram pracy w Call Center

Sprawna komunikacja z zespołem

Zyskaj pełną kontrolę nad pracą swojego zespołu dzięki monitorowaniu bieżących działań agentów. Możesz łatwo zarządzać ich aktywnościami, planować przerwy tak, by kampanie działały bez zakłóceń, a także nagrywać i analizować rozmowy.

To świetne narzędzie nie tylko do oceny jakości pracy konsultantów, ale także do ich szkolenia w czasie rzeczywistym. Nagrania sprawdzą się również podczas wdrażania nowych pracowników, pomagając im szybciej osiągnąć pełną efektywność.

Sprawniejsze zarządzanie i komunikacją w zespole

Dzięki monitoringowi bieżącej pracy agentów jesteś w stanie zarządzać ich aktywnościami, m.in. poprzez definiowanie i wyznaczanie przerw w taki sposób, by kampanie działały nieprzerwanie. Oprogramowanie Focus Contact Center umożliwia też nagrywanie i weryfikację prowadzonych rozmów, dzięki czemu możesz nie tylko oceniać pracę Twoich konsultantów, ale także szkolić ich podczas prowadzonych przez nich rozmów, a nagrania możesz udostępniać i wykorzystywać podczas wdrożeń nowych pracowników.

.

Oprogramowanie call center FCC

W ramach oprogramowania call center otrzymujesz
ponad 30 gotowych integracji z innymi systemami

Platforma Focus Contact Center umożliwia integrację z ponad trzydziestoma najpopularniejszymi systemami CRM i e-commerce.
Dodatkowo w ramach naszego systemu istnieje możliwość integracji z innymi systemami z wykorzystaniem API.

Zobaczysz jak system usprawni obsługę Twoich klientów i otrzymasz
wycenę

Wyrażam zgodę na otrzymanie informacji handlowej na podany numer telefonu lub e-mail.

Klikając  „Wyślij wiadomość" oświadczasz, że zapoznałeś się z informacjami na temat przetwarzania danych osobowych, które znajdują się tutaj.