🟡 Doświadczenie    🟠 Elastyczność    🟣 Wsparcie Techniczne

Integracja CTI dla HUBSPOT CRM

Podłącz swoje telefony do systemu HubSpot

Szybsza i bardziej efektywna wielokanałowa komunikacja z klientem bezpośrednio z CRM

Integracja Focus z HUBSPOT

Korzyści

  • Przy połączeniu przychodzącym od razu wyświetlane są dane rozmówcy
  • Dzwonisz bezpośrednio z CRM (Click2Call) – wystarczy jedno kliknięcie w numer telefonu
  • W trakcie połączenia możesz szybko wyświetlić kartę Klienta z HubSpotW trakcie połączenia możesz szybko wyświetlić kartę Klienta z HubSpot
  • Po zakończeniu połączenia możesz wybrać rezultat rozmowy np. wysłana oferta, ponowny kontakt

  • Dajemy możliwość nagrywania rozmów wraz z natychmiastowym dostępem do nagrań
  • Otrzymujesz zaawansowane raporty o połączeniach
  • Zapewniamy wsparcie techniczne oraz gwarantujemy poziom serwisu (SLA)
  • Uruchomienie możliwe nawet w jeden dzień
Integracja Focus z HUBSPOT

Zwiększaj Efektywność Sprzedaży

…i podnoś jakość obsługi klienta.

  • Oszczędzaj czas Twojego zespołu – automatyzuj rutynowe działania, ustawiaj
    priorytety, zbieraj wszystkie funkcje i statystyki w jednym miejscu.
  • Twórz targetowane kampanie bazujące na informacjach zebranych w HubSpot,
    importuj listy z innych systemów, lub twórz listy bezpośrednio z przeglądanych raportów.
  • Lepiej zorganizuj obsługę klienta, budując dowolny scenariusz kierowania
    połączeń oraz wykorzystując różne strategie kolejkowania rozmów.

.

Szybkie uruchomienie

Intuicyjny interfejs

Support techniczny

.

Integracja Focus z HUBSPOT

Nagrywaj i Zabezpieczaj

Żadne szczegóły Ci nie uciekną

  • Spełnij obowiązek informacyjny – działaj zgodnie z przepisami, automatycznie odtwarzając rozmówcom wymagane prawem informacje związane z przetwarzaniem ich danych osobowych.
  • Bądź zawsze dostępny – dzięki 4 poziomom SLA Focus Contact Center z dostępnością roczną nawet 99,99%.

.

Raportuj aktywności

Zbieraj dane

Zwiększaj sprzedaż

.

Integracja Focus z HUBSPOT

Monitoruj i Raportuj

Całą komunikację widzisz w czasie rzeczywistym

  • Identyfikuj i powielaj sukcesy sprzedażowe, śledząc i analizując aktywności przynoszące najwyższe zyski.
  • Twórz własne raporty z wszystkich danych dostępnych w HubSpot i Focus Contact Center.
  • Dowiedz się, jak klienci oceniają Twoją obsługę na podstawie automatycznych ankiet telefonicznych.

Dowiedz się dlaczego Focus Contact Center jest najlepszą platformą do szybkiej poprawy wyników

Wyrażam zgodę na otrzymanie informacji handlowej na podany numer telefonu lub e-mail.

Klikając  „Wyślij wiadomość" oświadczasz, że zapoznałeś się z informacjami na temat przetwarzania danych osobowych, które znajdują się tutaj.

.