Focus Telecom > Case Studies > Optymalizacja procesu sprzedaży i obsługi klienta w ATM S.A.

Optymalizacja procesu sprzedaży i obsługi klienta w ATM S.A.

Pobierz case study i dowiedz się:

jak system Focus Contact Center wspiera możliwość projektowania i szybkiego wdrażania zmian w procesach komunikacyjnych i obsługowych,
jak system zapewnia transparentność danych i efektywność poprzez wykorzystanie zupełnie nowych funkcjonalności związanych z raportowaniem i monitoringiem pracy oraz procesów (w zintegrowanych systemach Focus Contact Center i Salesforce CRM),
jak pomagamy firmom przyspieszyć szkolenia nowych pracowników poprzez wykorzystanie nagrań rozmów obecnych konsultantów z klientami,
jak podnieść jakość obsługi klienta (za pomocą Focus Contact Center i Click2Dial realizowane są cele norm ISO i zalecenia audytów wewnętrznych),
jak w sposób wymierny oceniać efektywność kampanii i pracowników,
jak wykorzystać automatyzację przy prostych, powtarzalnych działaniach zespołów,
jak integracje systemów wpływają na codzienną higienę pracy.

Optymalizacja procesu sprzedaży i obsługi klienta w ATM S.A.
Optymalizacja procesu sprzedaży i obsługi klienta w ATM S.A.