.
⚫️ Otwórz swoją firmę na komunikację wielokanałową
⚫️ Uszczelnij system, zbieraj wszystkie interakcje z Klientem w jednej aplikacji
⚫️ Zaprojektuj centralę IVR i przekierowania telefonów
⚫️ Nagrywaj i analizuj rozmowy w celach szkoleniowych
⚫️ Zarządzaj profesjonalnie zespołem Biura Obsługi
.
⚫️ Automatycznie generuj i archiwizuj tickety Klientów
⚫️ Automatycznie rozdzielaj zgłoszenia do wolnych konsultantów
⚫️ Twórz zaawansowane reguły obiegu informacji (Workflow) i powiadomień
⚫️ Śledź statusy wszystkich zgłoszeń aż do ich zamknięcia
⚫️ Zadbaj o zachowanie terminów reklamacji i zwrotów
⚫️ Automatycznie generuj i archiwizuj tickety Klientów
⚫️ Automatycznie rozdzielaj zgłoszenia do wolnych konsultantów
⚫️ Twórz zaawansowane reguły obiegu informacji (Workflow) i powiadomień
⚫️ Śledź statusy wszystkich zgłoszeń aż do ich zamknięcia
⚫️ Zadbaj o zachowanie terminów reklamacji i zwrotów
.
⚫️ Generuj raporty z kampanii sprzedażowych, obsługowych, kanałów komunikacji
⚫️ Wychwutuj trendy, odchylenia i szanse rozwoju
⚫️ Rozliczaj pracę zespołów oraz poszczególnych konsultantów
⚫️ Stale podnoś efektywność sprzedaży i poziom obsługi Klienta
⚫️ Ogranicz ryzyko błędów wskutek niezachowania terminów
.
.
Telefon
SMS
Chat
.
Centrala IVR
Zarządzanie zespołem
Mini CRM i Raporty
Nagrywanie rozmów
.