.
⚫️ Rejestruj i monitoruj połączenia w systemie
⚫️ Zastosuj automatyczne oddzwonienia po nieodebranych połączeniach
⚫️ Widżet kontaktowy na stronie internetowej z możliwością szybkiego oddzwonienia
.
⚫️ Nagrywaj rozmowy konsultantów i używaj ich do celów szkoleniowych
⚫️ Korzystaj z możliwości podpowiedzi podczas rozmowy z Klientem
⚫️ Układaj skrypty rozmów i korzystaj z tych najbardziej skutecznych
⚫️ Nagrywaj rozmowy konsultantów i używaj ich do celów szkoleniowych
⚫️ Korzystaj z możliwości podpowiedzi podczas rozmowy z Klientem
⚫️ Układaj skrypty rozmów i korzystaj z tych najbardziej skutecznych
.
⚫️ Nawiązuj relację z Klientem: automatycznie przekierowuj go do właściwego konsultanta
⚫️ Korzystaj z dostępu do historii kontaktu z Klientem
.
.
Telefon
SMS
Chat
.
Centrala IVR
Zarządzanie zespołem
Mini CRM i Raporty
Nagrywanie rozmów
.