
.
⚫️ Rejestruj i monitoruj połączenia w systemie
⚫️ Zastosuj automatyczne oddzwonienia po nieodebranych połączeniach
⚫️ Widżet kontaktowy na stronie internetowej z możliwością szybkiego oddzwonienia

.

⚫️ Nagrywaj rozmowy konsultantów i używaj ich do celów szkoleniowych
⚫️ Korzystaj z możliwości podpowiedzi podczas rozmowy z Klientem
⚫️ Układaj skrypty rozmów i korzystaj z tych najbardziej skutecznych
⚫️ Nagrywaj rozmowy konsultantów i używaj ich do celów szkoleniowych
⚫️ Korzystaj z możliwości podpowiedzi podczas rozmowy z Klientem
⚫️ Układaj skrypty rozmów i korzystaj z tych najbardziej skutecznych

.
⚫️ Nawiązuj relację z Klientem: automatycznie przekierowuj go do właściwego konsultanta
⚫️ Korzystaj z dostępu do historii kontaktu z Klientem

.
.
Telefon
SMS
Chat


.
Centrala IVR
Zarządzanie zespołem
Mini CRM i Raporty
Nagrywanie rozmów


.