.
⚫️ Zintegruj wszystkie kanały komunikacji (telefon, SMS, email, formularz WWW) w jednym systemie
⚫️ Zautomatyzuj wszystkie manualne procesy pracy z rekordami, bazami danych i leadami konsultantów
⚫️ Uwolnij czas pracy konsultantów na kluczowe czynności sprzedażowe – nie administrację
.
⚫️ Możliwość monitorowania i raportowania pracy konsultantów pod względem wykonanych ilości połączeń i ich efektów oznaczanych klasyfikatorami np. ilości umówionych spotkań, wysłanych ofert, sprzedaży.
⚫️ Eliminacja czynności manualnych i błędów ludzkich w pracy konsultantów
⚫️ Możliwość monitorowania i raportowania pracy konsultantów pod względem wykonanych ilości połączeń i ich efektów oznaczanych klasyfikatorami np. ilości umówionych spotkań, wysłanych ofert, sprzedaży.
⚫️ Eliminacja czynności manualnych i błędów ludzkich w pracy konsultantów
.
⚫️ Gromadź pełne informacje o Klientach oraz o ich interakcjach z Twoją firmą ze wszystkich kanałów komunikacji, z których korzystał Klient
⚫️ Prowadź rozmowy z Klientami znając wszystkie ich potrzeby i potencjalne rozwiązania
⚫️ Podnieś poziom obsługi i efektywność sprzedaży dzięki wykorzystaniu potencjału danych
.
.
⚫️ Dzięki IVR Klient podczas kontaktu z Twoją firmą usłyszy profesjonalną zapowiedź głosową wraz z możliwością wyboru działu, z którym chce się połączyć
⚫️ Ustaw wielopoziomowe przekierowania pomiędzy działami i osobami (tel. Stacjonarne, GSM) aby nie tracić potencjalnych Klientów
⚫️ Dzięki IVR Klient podczas kontaktu z Twoją firmą usłyszy profesjonalną zapowiedź głosową wraz z możliwością wyboru działu, z którym chce się połączyć
⚫️ Ustaw wielopoziomowe przekierowania pomiędzy działami i osobami (tel. Stacjonarne, GSM) aby nie tracić potencjalnych Klientów
.
⚫️ Dzięki temu rozwiązaniu Klienci Twojej firmy otrzymają natychmiastowy kontakt zwrotny od konsultanta lub opiekuna handlowego w najbliższym możliwym terminie.
⚫️ Raportuj i kontroluj 100% połączeń ze swoimi Klientami, wyeliminuj przypadkowość i błędy ludzkie
⚫️ Podnieś sprzedaż i jakość obsługi Klienta dzięki profesjonalizacji procesów
.
Telefon
SMS
Chat
.
Centrala IVR
Zarządzanie zespołem
Mini CRM i Raporty
Nagrywanie rozmów
.
.