
.
⚫️ Otwórz swój sklep na komunikację wielokanałową
⚫️ Uszczelnij system, zbieraj wszystkie interakcje z Klientem w jednej aplikacji
⚫️ Zaprojektuj profesjonalne menu głosowe IVR i przekierowania połączeń
⚫️ Nagrywaj i analizuj rozmowy w celach szkoleniowych
⚫️ Zarządzaj profesjonalnie zespołem Biura Obsługi

.

⚫️ Automatycznie generuj i archiwizuj tickety Klientów
⚫️ Automatycznie rozdzielaj zgłoszenia do wolnych konsultantów
⚫️ Twórz zaawansowane reguły obiegu informacji (Workflow) i powiadomień
⚫️ Śledź statusy wszystkich zgłoszeń aż do ich zamknięcia
⚫️ Zadbaj o zachowanie terminów reklamacji i zwrotów
⚫️ Automatycznie generuj i archiwizuj tickety Klientów
⚫️ Automatycznie rozdzielaj zgłoszenia do wolnych konsultantów
⚫️ Twórz zaawansowane reguły obiegu informacji (Workflow) i powiadomień
⚫️ Śledź statusy wszystkich zgłoszeń aż do ich zamknięcia
⚫️ Zadbaj o zachowanie terminów reklamacji i zwrotów

.
⚫️ Generuj raporty z kampanii sprzedażowych, obsługowych, kanałów komunikacji
⚫️ Wychwytuj trendy, odchylenia i wykorzystuj szanse na rozwój
⚫️ Rozliczaj pracę zespołów oraz poszczególnych konsultantów
⚫️ Stale podnoś efektywność sprzedaży i poziom obsługi Klienta

.
.
Telefon
SMS
Chat
.
Centrala IVR
Zarządzanie zespołem
Mini CRM i Raporty
Nagrywanie rozmów
.
Automatyczne tworzenie ticketów
Zarządzanie obiegiem informacji
Automatyczne powiadomienia
Raporty statusów zgłoszeń
.