Zwiększ Sprzedaż z Wiodącym Systemem Call Center

Korzystaj z nowoczesnej technologii, obniżaj koszty działalności i popraw jakość obsługi klientów

Zwiększ Sprzedaż z Wiodącym Systemem Call Center

Korzystaj z nowoczesnej technologii, obniżaj koszty działalności i popraw jakość obsługi klientów

Focus Telecom Polska

ZAUFALI NAM: 

Focus Telecom Polska
Focus Telecom Polska
Focus Telecom Polska
Focus Telecom Polska
Focus Telecom Polska

Dlaczego my?

JAKOŚĆ

Nasze systemy call center są uznane w środowisku biznesowym – wspieramy komunikację już ponad 2 tysięcy firm, z Polski i zagranicy, firm produkcyjnych, usługowych i handlowych, zarówno międzynarodowych korporacji, jak i niewielkich rodzinnych biznesów. Nasze usługi zdobywają nagrody – m.in. w 2014 roku tytuł najlepszego produktu dla biznesu (kategoria telekomunikacja), a w 2015 roku tytuł najlepszego produktu dla MSP w rankingach Gazety Finansowej.

Focus Telecom Polska

JAKOŚĆ

Nasze rozwiązania są uznane w środowisku biznesowym – wspieramy komunikację już ponad 2 tysięcy firm, z Polski i zagranicy, firm produkcyjnych, usługowych i handlowych, zarówno międzynarodowych korporacji, jak i niewielkich rodzinnych biznesów. Nasze usługi zdobywają nagrody – m.in. w 2014 roku tytuł najlepszego produktu dla biznesu (kategoria telekomunikacja), a w 2015 roku tytuł najlepszego produktu dla MSP w rankingach Gazety Finansowej.

Focus Telecom Polska

NIEZAWODNOŚĆ

Nad dostępnością i bezpieczeństwem naszych usług czuwa 24 godziny / 7 dni w tygodniu zespół inżynierów. Każdy Klient otrzymuje kompletne wsparcie techniczne i – w razie potrzeby – bezpłatne szkolenia i konsultacje. Nasze usługi świadczymy na trzech poziomach SLA.

NIEZAWODNOŚĆ

Nad dostępnością i bezpieczeństwem naszych usług czuwa 24 godziny / 7 dni w tygodniu zespół inżynierów. Każdy Klient otrzymuje kompletne wsparcie techniczne i – w razie potrzeby – bezpłatne szkolenia i konsultacje. Nasze usługi świadczymy na trzech poziomach SLA.

INDYWIDUALNE ROZWIĄZANIA

Wszystkie nasze usługi są naszymi własnymi, autorskimi rozwiązaniami, dzięki czemu możemy je dostosowywać do zróżnicowanych, indywidualnych potrzeb naszych klientów. I co ważne – robimy to szybko.

Focus Telecom Polska

INDYWIDUALNE ROZWIĄZANIA

Wszystkie nasze usługi są naszymi własnymi, autorskimi rozwiązaniami, dzięki czemu możemy je dostosowywać do zróżnicowanych, indywidualnych potrzeb naszych klientów. I co ważne – robimy to szybko.

Focus Telecom Polska

GLOBALNY ZASIĘG

Aby umożliwić naszym klientom niezawodną komunikację na całym świecie, sprzedaż w dowolnym kraju i obsługę klientów z każdego kontynentu, świadczymy nasze usługi w globalnej chmurze IBM SoftLayer. Dzięki temu komunikacja, także międzykontynentalna, przebiega bez zakłóceń i w czasie rzeczywistym.

GLOBALNY ZASIĘG

Aby umożliwić naszym klientom niezawodną komunikację na całym świecie, sprzedaż w dowolnym kraju i obsługę klientów z każdego kontynentu, świadczymy nasze usługi w globalnej chmurze IBM SoftLayer. Dzięki temu komunikacja, także międzykontynentalna, przebiega bez zakłóceń i w czasie rzeczywistym.

JESTEŚMY LIDEREM BRANŻY CALL CENTER

Stworzyliśmy wiodący system call center oraz usługi do komunikacji biznesowej, świadczone w modelu chmury obliczeniowej. Nasze innowacyjne rozwiązania dla firm od 2008 roku są wykorzystywane do zwiększania sprzedaży, lepszej obsługi klienta oraz efektywniejszego zarządzania przedsiębiorstwem. Jesteśmy liderem na rynku w zakresie narzędzi business automation & communication! Naszą przewagą jest technologia!

Dwukrotnie znaleźliśmy się w rankingu Deloitte Technology Fast 50 Central Europe,nasze produkty zdobywają uznanie klientów i zdobywają nagrody, takie jak: „Najlepszy produkt dla biznesu 2014” oraz „Najlepsze produkty dla MSP 2015” przyznawane przez Gazetę Finansową. Z usług naszej spółki skorzystało już ponad 2 tysiące firm.

W 2015 rozpoczęliśmy ekspansję zagraniczną, obsługujemy klientów z różnych sektorów gospodarki na całym świecie!

JESTEŚMY LIDEREM BRANŻY CALL CENTER

Stworzyliśmy wiodący system call center oraz usługi do komunikacji biznesowej, świadczone w modelu chmury obliczeniowej. Nasze innowacyjne rozwiązania dla firm od 2008 roku są wykorzystywane do zwiększania sprzedaży, lepszej obsługi klienta oraz efektywniejszego zarządzania przedsiębiorstwem. Jesteśmy liderem na rynku w zakresie narzędzi business automation & communication! Naszą przewagą jest technologia!

Dwukrotnie znaleźliśmy się w rankingu Deloitte Technology Fast 50 Central Europe,nasze produkty zdobywają uznanie klientów i zdobywają nagrody, takie jak: „Najlepszy produkt dla biznesu 2014” oraz „Najlepsze produkty dla MSP 2015” przyznawane przez Gazetę Finansową. Z usług naszej spółki skorzystało już ponad 2 tysiące firm.

W 2015 rozpoczęliśmy ekspansję zagraniczną, obsługujemy klientów z różnych sektorów gospodarki na całym świecie!

Dowiedz się dlaczego Focus Contact Center jest najlepszą platformą do szybkiej poprawy wyników

Wyrażam zgodę na otrzymanie informacji handlowej na podany numer telefonu lub e-mail.

Klikając  „Wyślij wiadomość" oświadczasz, że zapoznałeś się z informacjami na temat przetwarzania danych osobowych, które znajdują się tutaj.

San Francisco

  • RocketSpace Suites
    180 Sansome St. IV floor
    San Francisco, CA 94104

Warszawa

  • ul. Ostrobramska 101a
    04-041 Warszawa

Łódź

  • Red Tower
    Piotrkowska 148/150, 90-001 Łódź

Focus Telecom Polska Sp. z o.o., ul. Ostrobramska 101a, 04-041 Warszawa,
zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem
KRS: 0000298832, REGON: 141318537, NIP: 701-01-08-702, Kapitał Zakładowy 200 700,00 zł wpłacony w całości.