Focus Telecom > Case Studies > Filozofia BDC w nowoczesnym salonie samochodowym

Filozofia BDC w nowoczesnym salonie samochodowym

Pobierz case study i dowiedz się:

co to jest BDC?
jaki jest współczesny klient salonu samochodowego?
jakie są najważniejsze procesy obsługiwane przez BDC?
jak to działa w praktyce rynkowej?
jak pomogliśmy Skoda Auto Wimar zmniejszyć liczbę nieodebranych połączeń w pierwszym kontakcie (przed wdrożeniem 50%, po wdrożeniu 8%), zautomatyzować oddzwanianie do klienta, podnieść efektywność zarządzania czasem pracy oraz osiągnąć wyższy poziom satysfakcji klientów.

Filozofia BDC w nowoczesnym salonie samochodowym
Filozofia BDC w nowoczesnym salonie samochodowym

Obsługa w Twoim salonie samochodowym - Jak zrobić to lepiej?

Dowiedz się, w jaki sposób BDC wpływa na poprawę procesów obsługi klienta.

Agenda:  

  • Jak maksymalizować zyski z leadów?
  • Jakie są najpopularniejsze kanały komunikacji w branży automotive?
  • Lejek sprzedażowy: Co możesz robić lepiej a z czego zrezygnować?
  • W jaki sposób BDC wpływa na poprawę procesów obsługi klienta?
  • Jak poprawa procesów i narzędzi wspierała wzrost efektywności sprzedaży u naszych klientów?

8 maja, godzina 11:00
ZAREJESTRUJ SIĘ!


Klikając  „Zarejestruj się na Webinar" oświadczasz, że zapoznałeś się z informacjami na temat przetwarzania danych osobowych, które znajdują się tutaj.