Focus Telecom > Case Studies > Historia wspólnego sukcesu SMEO i Focus Telecom w branży faktoringu

Historia wspólnego sukcesu SMEO i Focus Telecom w branży faktoringu

Pobierz case study i dowiedz się:

jak uporządkować wszystkie kanały komunikacji w jednym systemie i mieć dostęp do danych biznesowych w celu ich analizy,
jak zwiększyć liczbę i jakość obsługiwanych połączeń, zarówno przychodzących jak i wychodzących,
jak zwiększyć wartość i skuteczność sprzedaży (hit rate),
jak podnieść poziom obsługi oraz zadowolenia obsługiwanych Klientów,
jak zautomatyzować rutynowe czynności w celu uwolnienia potencjału zespołu,
jak monitorować na bieżąco wszystkie kanały komunikacji, liczbę i skuteczność prowadzonych działań oraz obłożenie pracą konsultantów,
dlaczego warto integrować posiadane, wewnętrzne systemy z dodatkowymi systemami wspierającymi procesy sprzedażowo-obsługowe.

Historia wspólnego sukcesu SMEO i Focus Telecom w branży faktoringu
Historia wspólnego sukcesu SMEO i Focus Telecom w branży faktoringu

Obsługa w Twoim salonie samochodowym - Jak zrobić to lepiej?

Dowiedz się, w jaki sposób BDC wpływa na poprawę procesów obsługi klienta.

Agenda:  

  • Jak maksymalizować zyski z leadów?
  • Jakie są najpopularniejsze kanały komunikacji w branży automotive?
  • Lejek sprzedażowy: Co możesz robić lepiej a z czego zrezygnować?
  • W jaki sposób BDC wpływa na poprawę procesów obsługi klienta?
  • Jak poprawa procesów i narzędzi wspierała wzrost efektywności sprzedaży u naszych klientów?

8 maja, godzina 11:00
ZAREJESTRUJ SIĘ!


Klikając  „Zarejestruj się na Webinar" oświadczasz, że zapoznałeś się z informacjami na temat przetwarzania danych osobowych, które znajdują się tutaj.