.
⚫️ Prezentuj się różnymi numerami telefonów
⚫️ Stosuj masowe wysyłki SMSów i maili
⚫️ Zintegruj kanały komunikacji, żeby nie tracić wiedzy o kliencie z różnych kanałów komunikacji
⚫️ Zintegruj system z bazą i kartami klienta: zastosuj autoryzację numeru
.
⚫️ Miej stały dostęp do pełnej historii kontaktu z dłużnikiem
⚫️ Korzystaj z dostępu do danych dotyczących każdej aktywności dłużnika
⚫️ Korzystaj z możliwości podpowiedzi podczas rozmowy
⚫️ Nagrywaj trudne rozmowy i korzystaj z nich do celów szkoleniowych
⚫️ Miej stały dostęp do pełnej historii kontaktu z dłużnikiem
⚫️ Korzystaj z dostępu do danych dotyczących każdej aktywności dłużnika
⚫️ Korzystaj z możliwości podpowiedzi podczas rozmowy
⚫️ Nagrywaj trudne rozmowy i korzystaj z nich do celów szkoleniowych
.
⚫️ Nie trać czasu dzięki wykrywaniu numerów nieaktywnych i poczty głosowej
⚫️ Skorzystaj z Predictive Dialing, czyli inteligentnego automatycznego wybierania numerów poza decyzją konsultantów
⚫️ Korzystaj z możliwości konsultacji lub transferu do innego konsultanta w trakcie rozmowy
.
Telefon
SMS
Chat
.
Centrala IVR
Zarządzanie zespołem
Mini CRM i Raporty
Nagrywanie rozmów