.
.
⚫️ Zbuduj profesjonalne menu głosowe IVR zintegrowane z kalendarzem
⚫️ Kolejkuj połączenia i stosuj przekierowania, jeśli czas oczekiwania jest długi
⚫️ Zastosuj kolejki przelewowe – przekierowania połączeń przy dużym obciążeniu linii
⚫️ Automatycznie przekieruj Klienta do konsultanta, z którym rozmawiał ostatnio
⚫️ Automatyczne oddzwaniaj na numery nieodebranych połączeń
.
⚫️ Miej informacje o wszystkich interakcjach z Klientem z różnych kanałów dostępne w jednym systemie – żaden kontakt nie zostanie zgubiony
⚫️ Śledź systemowy kalendarz kontaktów z Klientami
⚫️ Monitoruj szybkość obsługi i obciążenie konsultantów
⚫️ Miej informacje o wszystkich interakcjach z Klientem z różnych kanałów dostępne w jednym systemie – żaden kontakt nie zostanie zgubiony
⚫️ Śledź systemowy kalendarz kontaktów z Klientami
⚫️ Monitoruj szybkość obsługi i obciążenie konsultantów
.
⚫️ Automatyzuj kontakty do klientów zgodnie z cyklem zakupowym
⚫️ Wypróbuj automatyczną wysyłkę SMS i mail
⚫️ Otrzymuj automatyczne podsumowanie wyniku rozmowy
⚫️ Śledź kalendarz zaplanowanych i umówionych kontaktów z Klientami i korzystaj z systemowych przypomnień
.
.
⚫️ Analizuj raporty z kampanii sprzedażowych, obsługowych i kanałów komunikacji
⚫️ Nagrywaj rozmowy telefoniczne w celach szkoleniowych i Quality Assurance
⚫️ Wykorzystaj podsłuchiwanie rozmów telefoniczne konsultantów i możliwość podpowiedzi
⚫️ Zastosuj aplikację mobilną umożliwiającą monitorowanie połączeń pracowników z telefonami komórkowym
⚫️ Analizuj raporty z kampanii sprzedażowych, obsługowych i kanałów komunikacji
⚫️ Nagrywaj rozmowy telefoniczne w celach szkoleniowych i Quality Assurance
⚫️ Wykorzystaj podsłuchiwanie rozmów telefoniczne konsultantów i możliwość podpowiedzi
⚫️ Zastosuj aplikację mobilną umożliwiającą monitorowanie połączeń pracowników z telefonami komórkowym
.
Telefon
SMS
Chat
.
Centrala IVR
Zarządzanie zespołem
Mini CRM i Raporty
Nagrywanie rozmów
.