Strategie zarządzania kontaktami w CRM

Jak poprawić sprzedaż i jakość obsługi Klienta dzięki śledzeniu połączeń w systemach CRM?

📅 28 Lipca 2021 🕰️ Godz. 10:00

Agenda:

  • Praca z CRM w praktyce – problemy dnia codziennego
  • Najlepsze praktyki i wyniki wdrożenia – Case Study
  • Konektor telefoniczny CTI w CRM – czym jest i jak go uruchomić?
  • Podstawowe funkcje konektora CTI
  • Praca z konektorem na żywo w Salesforce, Hubspot, Pipedrive, Livespace, MS Dynamics
  • Raportowanie i kontrola wyników aktywności
  • Podsumowanie i Q&A

Dla kogo?:

  • Właściciele firm, CEO, Dyrektorzy Zarządzający
  • Managerowie Biur Obsługi Klienta, Contact Center
  • Managerowie działu Serwisu, Support, Reklamacji
  • Managerowie Sprzedaży, Marketingu

Korzyści?

Webinar przewidziany dla Managerów, Liderów, Właścicieli biznesu, którzy chcą poprawić wyniki sprzedaży B2C lub B2B. Podczas spotkania dowiesz jak skutecznie wykorzystywać narzędzia call center w celu pozyskania oraz konwersji obecnych i potencjalnych Klientów.

Bezpłatna rejestracja:

Prowadzący: 

Tomasz Paprocki – Dyrektor Ds. Rozwoju Biznesu 

Ekspert ds. projektów strategicznych wspierających procesy sprzedaży oraz obsługi w przedsiębiorstwach oraz w sektorze publicznym. W swojej karierze zarządzał wieloma zespołami sprzedaży pośredniej i bezpośredniej. Wieloletnie doświadczenie konsultingowe poparte wieloma wdrożeniami min. w branżach finanse, retail, automotive, e-commerce, logistyka. 

Bogdan Wiesiołek – Business Development Director 

Konsultant ds. rozwiazań zintegrowanej komunikacji dla sektora SMB i Entreprise. Wieloletnie doświadczenie rynkowe w zakresie rozwiązań dedykowanych w Polsce oraz w regionie DACH.